BranDuir!!
Om du läser detta min broder snälla kontakta mig! vi är oroliga för dig.
Matea, Novis av D.O.S

Vad är det som hänt??
Har helt enkelt inte kunnat få kontakt med hane efter han flyttade… vi vill bara veta att han mår bra. men han har restriktioner på sin sida så kan inte kontakta honom:(

Han mår nog bra, det tror jag du kan utläsa utifrån dom flesta aktiva trådar här.
SEV 

Efter vad jag förstår skall det inte felas honom något vansinnigt mycket nu. Men han hör nog av sig skall du se.
japp ser det så då är det oss han inte orkar med, eftersom han inte ens kunnat messa på msn el, skickat ett mail på +3 månader…
Stay safe //Matea/Beafear, Druí de shamdru the solitaire path

JAg har ju alldeles för ett tag sedan skickat ett litet mail…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

#5 Är det ett måste?
Ibland för livets stigar oss på nya väger att utforska, då blir det lätt så att man koncentrerar sig på det. En vän står vid sidan och studerar, och kräver inte kontakt.
Då du väljer att vandra din stig, minns att jag fortfarande finns här för dig, för när sinnet ditt roats, och du på stigen din frodats, så hör du säkert av dig till mig.
SEV 

Matea unge broder…mycket vatten runnit under broarna…sjukdom och kroppens krankhet…är dock åter i nästan full gång…*S*…finnes ett mail i din låda här…
Hör av dig!
BD
vart skickade du det mailet? ingen av oss har hört av dig på flera månader, vi blev oroliga men nu är det lugnt. ni får alla ha det bra nu försvinner jag här irfån är medlem på alldeles för många sidor så kommer nog inte mer tillbaks hit, men det verkar vara en trevlig sida.
dags att följa min väg, och bla, söka svar på varför jag inte fick tända eldar på beltane för den vackra Brighid el, för den store Dagda??
PS; fortfarande ingen robe men men…

titta på inkorg här på sidan!
#7 ser du nu varför jag önskade höra av BD? med vishet om att hälsan inte var på top försvann han ifrån vår krets och har endast nu återfunnits=/
Min broder mitt hjärta värms med vetskapen om ditt välbefinnande. men nu tror jag att det är dags att söka svar där svar ej finns…

#11 Självklart förstår jag det.
SEV 

kontakten återupprättad….jävla msn…..*S*
Haha, må MSN gudarna vara med dig, aka IT-teknikerna på microsoft;)

Bra att det ordnade upp sig med allting.