Magiskt i natt...
Jag kände instinktivt att jag skulle hylla makterna inatt…mitt äppelträd doftade förföriskt ända in hit…..sagt och gjort…jag klär mig för ceremoni och går ut, sonen tar kameran för att föreviga trädets vitrosa blommor samtidigt….knäpper bilder på mig oxå….en satt jag in i en annan tråd men denna tagen två sekunder senare tycker jag är värd en egen….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

En magisk bild med en strålande Druid. En bild man bugar sig inför.
Klart du kände att natten kändes magisk, den VAR magisk.
SEV 

Känner krafterna strömma ända hit när jag beskådar denna vackra bild. Men detta gör mig en smula oroad över drömmen jag hade. lägger upp om drömmen i en annan tråd.

Våren har mycket stark kraft i sig.
Att inte fler är ute nu och samlar på sig den..
Stilig bild BranDuir! *Bugar*
Nog var natten magisk, även jag har drömt konstigt, hmmm (är inte alla drömmar konstiga?)
Vet däremot inte Vad jag drömde… har bara känslan. En riktigt obehaglig, dimmig känsla som om något hemskt inträffat men jag stått vid sidan av som åskådare och "bara" känt obehag och rädsla.
Brukar drömma "bilder, händelser" men inte bara känslor, så det var omtumlande att vakna och ha kvar dessa känslor och inte veta om det var riktigt eller dröm fortfarande??
Nåja, dagen utvecklar sig so far bra. Har rensat lite i rabatten så det börjag se lite ordentligt ut. Ska åka och hämta lillmissen från veterinären i eftermiddag.
#0 Stiligare har ja inte sett dig, käre Druid!!
BB//A
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Tack syster Anco!…det var ett spediellt ögonblick..*S*

#4 Du får nog nästan läsa tråden en dröm.. Det är min dröm nu på morgonen och ja.. där kan vi snacka obehag.
#6 Vilken vacker dräkt Pyrola! :D
#0 Ja,den var magisk…det lyser om dej broder…mycket fin..!
BB//W

Du är jättetjusig
WOW, vilken helt underbar bild, den är så otroligt vacker *Ler*

Ja det var fint med druiden vid äppleträdet!
Kära någon så mycket blommor!
Vackra kläder ni har!

Magiskt, magiskt! Underbar bild, BranDuir! :)

Supercool bild.. jag undrar hur kraften kändes där och då ;)
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
Det ser nästan ut som du lyfter BranDuir det blev en väldigt magisk bild.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

En underbart vacker bild :-)

Ja jag kan bara hålla med eder andra vilken bild den säger mer än tusen ord…BB Hias

Vacker dräkt, photoshop rular!!
*hihihhii*

#17 sorry äger inte Photoshop eller annat sådant….*S*…föredrar ärliga bilder…

Väldigt konstigt, den ser manipulerad ut men vad skulle det annars vara då?

#19 Nu förstår inte jag varför skulle en sådan underbar Broder som Branduir manipulera sig en bild???? De jag ser är ju ett energifält som lyser upp kring våder kära broder och finns inget som är tillgjort på denna underbara bild absolut inte de är nog helt mot våder broders karaktär … Så visst är de magi som vi ser på denna bild BB Hias
#20 Väl talat syster Hias!!
Så mycket tror jag mig om att känna vår käre Druid att jag aldrig skulle få för mig att tro honom om något såsom att manipulera en bild för att få den att se "mystisk" ut.

väldigt härlig bild…men det är väl inte så konstigt att det lyser om dig…du är ju nykär…kram tindra

Oj då vilka starka känslor mitt inlägg väcker. Det var ju inte meningen - jag trodde att man kunde uttrycka sin åsikt fritt i forumen, eller?
Personligen ser jag inga hinder att manipulera foton för att få en viss effekt det är ju bara coolt :)

det är väl bara et ljusfenomen…bilden efter är inte fullt så lysande….men det kan ju ha glimmat till i något precis då…fönstret i köket var öppet och kan ha svängt till…vet ej …

BD, du kanske gått å blivit en orb. ha ha ha
Skit i denna caerula_d's inlägg om huruvida bildens riktighet, personen vill ju bara få igång en tjafsdebatt, är det nåt som lyser så är det ju avsikten med dennes inlägg.
Å självklart får ju denne caerula_d skriva sin åsikt, men det braiga är, att det får jag med. ha ha ha
SEV 

Niger för ditt inlägg SEViking och kan bara mehålla dig och huvudsaken är att vår broder vet och kan känna sig i känslan som va denna magiska natt ,hans själs känsla är det som ack räknas och jag kan mycket väl känna mig i den vet ju hur det är att uppleva ärlig magi i nattens sken…BB Hias

Det bästa sättet att kväva vad man inte gillar är att inte mata det. Något som cirkulerar i mina tankar om och om igen nu när jag passivt uppfattar en debatt på tv'n här framför

#27 systrami kan vi ha samma debatt på svt igång tro??

#28 ja det ser så ut. Det dök upp nåra komentarer upp kring röstningsfrågorna där som gjorde mig lätt illamående så jag har nu bytt till en såpa istället. Vilken såpa det är vet jag inte..

#29 jag såg också den nu men stängde av..
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Jag kan bara beklaga att så många känner sig så påhoppade att ni måste hoppa på mig
Yttrandefriheten ÄR fantastisk! Visst är det härligt att man kan få ge sin syn på saken i demokratins anda!
Vissa tillfällen är magiska och man kan känna den allsmäktiga universella energin strömma till i dess renaste form.
Sedan kan säkert BD intyga att jag inte är något "troll" som är här för att förstöra några trådar här, med tanke på att vi talats vid innan, jag har ett genuint intresse för detta - därför är jag här - jag har inte samma åsikt som massan alltid, människor är olika vilket jag tycker är oerhört bra.

Bäste caerula_draconis. Menar du på fullt allvara att du tycker det är särskilt taktfullt att påstå att någon manipulerat en bild. Då denne lägger ut samma bild för att visa andra hur den tedde sig då han själv såg att bilden hade dessa egenskaper.
Menar du på fullt allvar att du skrev det för att skoja. Och menar du på full t allvar att det är känsla att påstå någon manipulerat en bild för att få mer effekt. Å menar du på fullt allvara att efter du fått svar att personen inte har något manipuleringsprogram, att då komma med "Väldigt konstigt, den ser manipulerad ut men vad skulle det annars vara då? ", alltså fortsätta påpekandet.
Om du menar att det då inte ser ut som att du vill ha igång en debatt om riktigheten i bildens tillkomst, och/eller då samtidigt "så tvivel" i andras sinnen om detta.
Ja då hara jag fullkomligt missförstått din avsikt. Så då bugar jag mig i en ursäkt med motivering att jag missförstått dig.
SEV 
#31 Ingen som tror att du är ett troll heller. Och mångfald och enskilt tyckande är väl helt underbart. Det håller jag fullständigt med om.
Kram till dig och alla andra

#31 Hade jag ansett dig vara ett troll hade jag använt mig utav frasen: Mata inte trollen.
Men det gjorde jag inte eller.
#33 Jag håller med Anco=) och jag vet ju mer än någon här efter 15 år av underbar vänskap till min härliga Caerula*Krama*
Alla har rätt till sina åsikter! Och Caerula, du har rätt till din utan att bli dömd som bråkstakerska!=)
Och nu tycker jag att Brannor ska föra talan själv SEV. Vänskapen till Bran har lärt mig att han är en man som fullt ut hanterar människors olika tänkande och tyckande utan större problem, inte sant Bran?=)
*Kram igen Anco*

Jadå draksyster min ..jag vet att du inte är ett troll!,,,Kram På dig!!
#36 I´ll rest my case:-) och återgår till den soliga dagen!

De va ja som skapade soppan alltså. ha ha ha
SEV 

Magisk bild, var ordet!

Härlig bild!