Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 741 ggr
[dcpower]
0

kan nån hjälpa mig

jag e kär i en person jag vill kalla till mig andar hur gör man då???? elr kan ni hjälpa mig jag har haft drömmar om den här personen två ggr under kort tid.Fast jag inte tänkt på den här personen på länge men nu e jag kiär igen snälla hjälp mig

[dcpower]
0

alltså jag vill kalla till mig andar för att ta reda om den personen e rätt

Lorelai
0

Jag beklagar, jag kan inte hjälpa dig med det här.

BranDuir
0

118118

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hias
0

*Fniss* gillar ditt svar Branduir

BranDuir
0

*S*…ja de svara ju på alla frågor numera…..eller var det 118100?

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

_RS_
0

Är inte det en form av våldtäkt i juridisk mening.

Fungerar det inte att göra de självklara sakerna som att visa de goda sidor du säkert har… skall du nog heller inte ta till magi för att få till det.

Jämför med drogade drinkar på krogen.

Våldtäkt alltså. Låt du naturen ha sin gång och sök dig till en som visar intresse för dig istället.

Jodrena
0

#6 det är, om jag förstod syftet rätt, inte för att trollbinda den kära till dcpower utan för att rådfråga andarna om detta är den rätta kärleken.

Men varför inte bara ta reda på det själv? Man måste våga fatta egna beslut för att växa sig stark som person.

sanaya
0

jag läste någonstans att man kan köpa en blomma och ge bort till den tilltänkta. På det sätt som mannen behandlar blomman, kommer den att behandla en själv. Tar han fram sin vackraste vas? Eller slänger han den nonchalant utan vare sig vatten mm från sig? Men jag håller med Jodrena. Våga ta reda på det själv, oavsett vad du skulle bli rädd för så kommer du att komma starkare ut ur det.