Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1162 ggr
bjarvamor
0

OT: Lite ironi!

Vet ni vad den gemensamma nämnaren är för moln och män? Ni får gissa ett par gånger innan jag avslöjar svaret!

bjarvamor
0

Ingen som vill gissa, då får jag väl avslöja svaret!

När de försvinner kan man hoppas på en vacker dag! Coolhaha!

Lorelai
0

Haha.. Jag tänkte och tänkte.. kunde inte komma på någonting.

Jodrena
0

haha, ja jo, i mitt fall stämmer det delvis egentligen för det är när jag är själv som jag kan fördjupa mig i min andlighet. Men å andra sidan - idag har han varit så god mot mig så jag måste prompt säga att jag inte helt håller med ;)

Anco
0

#0 Den måste jag skriva ner för att komma ihåg! Den var bra!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

karinf
0

Den var fan bra!
Ser min utslagna man på sängen bredvid & tänker: Jepp, "bjarvamor" har rätt i sitt påstående! Åhhh,, nu snarkar han oxå..Arrggghhhh

SEViking
0

Ere här nån slags anti-man tråd? Ni vet dom där tingesterna som är bra att ha då man ska bära in nya tvättmaskinen, eller diskmaskinen, eller varför inte gymet.

SEV Oskyldig

karinf
0

*L*
En stor puss & nu skan han montera vår nya bokhylla. Tar tillbaka ovan inlägg. Generad

Blodeuwedd
0

Vaddå bära in tvättmaskinen? Det tog jag en kompis till och hon är inte särskilt manlig. Fast en karl kunde ju vara bra om man behöver byta luftfilter i bilen …. Fast han som sa han skulle än det ena än det andra kom ju aldrig… så det fick jag oxå göra själv. Det är mycket snack och lite verkstad eller kanske de ÄR i verkstan?  *retas*
Däremot kan de vara bra att få hjälp av med vedkapning. *s*

Pyrola
0

#8 och #6

Härhemma är det jag som står för det praktiska. Min älskling kan bära och så, men annars är han bäst på att laga mat! Jag skruvar IKEA-möbler och målar om medan han fixar käket. Mycket bra arbetsfördelning :)

spindelfot
0

jag gör i stort sett allting härhemma, är handyman och rensar avlopp och skruvar ihop möbler.. vet vart allting ligger, rensar ut urvuxna barnkläder.. spikar upp tavlor, finns inte en grej här hemma som inte jag ordnat.

ja jag är lite trött på män faktist… jag tycker det är märkligt att min man tex bodde själv i tio år och aldrig lärde sig att vissa saker tvättas i 40 och vissa i 60. Jag däremot lärde mig på egen hand att mangla lakan, ta bort fläckar, vad som går i torktumlaren och inte, centrifugmaskinen, handtvätt, plantorkning..  och annat min mormor gör efter en månad i tvättstugan.

Men min far tog däremot priset! När jag var hemma hos mina föräldrar frågade jag pappa hur tvättmaskinen funkade.. HAN VISSTE INTE! och den tvättmaskinen har de haft i många år nu..

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Anco
0

#6 Absolut inte… det vet du väl att den man älskar den agar man;) Vad skulle vi kvinnor göra om inte ni män fanns???

Ingen att reta oss på
Ingen att bli förgrymmad på
Ingen att längta efter
Ingen som gjorde alla skitigt jobb
Ingen som gjorde alla tunga jobb

Nåja…. ni ÄR rätt gulliga oxså!!

_RS_
0

Det är lite som näshår och kvinnor… sama sak, med annan smak…

Kan vara mycket irriterande och störa en i allt man tar sig för… men likt förbaskat fäller man en tår när man skall bli av med dem…

För effektivast är ju trots allt pincetten ;-)

[trumman]
0

Ja precis, eller som den där vad det där oanvändbara dököttet som finns runt vaginan kallas…

OT givetvis och a´sarkasm och etc…

Cristine
0

Jag tror vi kvinns har lättare att klara oss utan karlar, och själv är jag snickare, elektriker, trädgårdsmästare kock,målare,städare o.s.v maskinerna har jag och dotter burit in och instalerat och resten klarar jag mej utanSkrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

spindelfot
0

#13 tog flera timmar innan jag fattade det där! Jag tänkte 'vadå.. blygdläppar?' :(:(:( *KORKAD TJEJ OMG*

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

bjarvamor
0

Jag kan se er framför mig, hur ni män lägger huvudet på sned nu och "tänker"! Varför ni lägger huvudet på sned är väl för att era två hjärnhalvor ska få "lite" kontakt!!Cool

SEViking
0

#16 Ja för vi har ju 2, mer än vad man kan säga om… ha ha ha

SEV Oskyldig

bjarvamor
0

amöbor kanske…! Haha! Men IDAG är ni för gulliga, i alla fall i era inlägg! Ni gör så gott ni kan och de uppskattar vi kvinnor!Kyss

[trumman]
0

"Vi kvinnor" ….erhm, nåja.

Anco
0

Egentligen är det rätt kul…. dumma historier om kvinnor finns det hur mycket som helst… och då är det inget snack om att det är roligt eller ej.Det bara skrivs roliga kommentarer och "råa skämt", men skulle vi som nu… Bjarvamor skriva en manshistoria så helt plötsligt…. ska alla män gå i försvars stälnning angående detta!? Känner ni er kränkta eller vad? Det vet ni väl att vi älskar er iaf!?

lightseeker
0

#20, gör vi?

Anco
0

#21?? Älskar dom iaf?! Jodå… oftast Glad
Vet du väl att man ska vara snäll mot alla! Oskyldig
ha ha ha

lightseeker
0

joo, visst skall man vara snäll….mot dom som är snäll mot en :)

blodtopp
0

"Men - you can't live with them, you can't live without them" ;o)

Lätt översatt till valfritt kön *S*

Anco
0

#24 Väl talat kära Blodtopp!!

SEViking
0

Om det stannat vid en rolig historia så hade det nog blivit en rolig tråd. Men en del har svårt att stoppa vid själva poängen.

Men många kvinnor (och män), har svårt att veta när man sätter punkt. Och en del sper gärna på lite för att få till en debatt. En debatt som gärna klankar ner, eller ser ner på en annan människogrupp.

SEV Cool