Cans och Häxan

Ja.. heja Cans! :D Brolle.. du är söt.. men jag vill att Cans vinner. :P

Heja Cans….nu kör vi med Kjellsortering!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Hihi ja, Brolle är då en man med många poser. Så värst mycket mer är det inte, om man frågar mig. :) Så ja, heja Cans!!

Heja Team Cans!!
(Iram var du och såg dem i Stockholm?;)
MVH Isnornin

Jaa, Heja Team Cans!!
Nej, såg dem inte i Stockholm, bara på Kajen. Men vi såg Jocke Cans på Ica för nån vecka sen, och då säger min 4-åring: "Titta mamma, det är ju han! Karlsson på taket!"

Fast det kanske jag redan har berättat om…. Är lite senil.

Vi var också på Kajen, svårt att se det var ju så mycket människor!! Jag sprang på Cans på H&M, min dotter blev så arg att hon inte följde med på den shoppingturen!! Hon ville ju ha autograf!!…
MVH Isnornin
Snygg "soltrumma", som de kommit att kallas, trummor med det där Sibiriska stuket på ramen, där på väggen bakom henne.
Mvh, T

ja visst är den!
MVH Isnornin

Nej!! HEJA BROLLE!!! Boden ftw! ;)

#9 buuuuuuuuuu…..Brolle suger! kjellsortera mera!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

en sak som slig mig är : vär är alla media-häxor? De är ju vanliga människor som vi. Inte tror jag att Åsa hade förväntat sig att hamna i tidningen för det hon gör…
…Åsa, är du här? ;)

#11 Nej det tror jag inte hon är.. enligt artikeln ville hon ju inte gärna befatta sig med tituleringen Häxa. Jag tror inte att den häxan som hamnar i rampljuset är på forums.. de startar webbshop.

#12 haha, jag skojade ju bara. Men visst är det många här som inte titulerar sig som häxor. Som jag. Fast jag börjar nog inse att jag faktiskt är en häxa. Kanske. :D
Jag skulle då minsann inte överge er bara för att jag hamnade i rampljuset *lovar* förresten så har jag redan varit i rampljuset mer än tillräckligt. Inte mer tack snälla media.

#13 Jadå jag vet att du skojjade. Jag kanske missade att låta det lysa igenom ordentligt att jag hade fått med mig det. Så du vill inte starta webbshop du alltså? :P

#14 ääh man kan väl göra både ock. :)

Hoppas Cans tar hem körslatet i kväll för Moras del Heja Heja…

ojojoj vad Cans är bra !!! heja!! ring o rösta!!
MVH Isnornin

Ja Isnornin visst är han oslagbar i kväll här har det rings och sitter och har tv på värsta volym när han kör sitt/ …

!!!!!;)
MVH Isnornin

Ja nu är han helt enorm Kram

Håller tummarna!!!!!!:)))
MVH Isnornin

Samma här han är ju helt oslagbar i kväll man hade rysningar …

YES!!!!
MVH Isnornin

HAN VANN HURRA