Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 891 ggr
Iram
0

Cans och Häxan

Lorelai
0

Ja.. heja Cans! :D Brolle.. du är söt.. men jag vill att Cans vinner. :P

BranDuir
0

Heja Cans….nu kör vi med Kjellsortering!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Astrina
0

Hihi ja, Brolle är då en man med många poser. Så värst mycket mer är det inte, om man frågar mig. :) Så ja, heja Cans!!

isnornin
0

Heja Team Cans!!

(Iram var du och såg dem i Stockholm?;)

MVH Isnornin

Iram
0

Jaa, Heja Team Cans!!

Nej, såg dem inte i Stockholm, bara på Kajen. Men vi såg Jocke Cans på Ica för nån vecka sen, och då säger min 4-åring: "Titta mamma, det är ju han! Karlsson på taket!"

Skrattande

Fast det kanske jag redan har berättat om…. Är lite senil.

isnornin
0

Vi var också på Kajen, svårt att se det var ju så mycket människor!! Jag sprang på Cans på H&M, min dotter blev så arg att hon inte följde med på den shoppingturen!! Hon ville ju ha autograf!!…

MVH Isnornin

[trumman]
0

Snygg "soltrumma", som de kommit att kallas, trummor med det där Sibiriska stuket på ramen, där på väggen bakom henne.

Mvh, T

isnornin
0

ja visst är den!

MVH Isnornin

varulven
0

Nej!! HEJA BROLLE!!! Boden ftw! ;)

BranDuir
0

#9 buuuuuuuuuu…..Brolle suger!  kjellsortera mera!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Jodrena
0

en sak som slig mig är : vär är alla media-häxor? De är ju vanliga människor som vi. Inte tror jag att Åsa hade förväntat sig att hamna i tidningen för det hon gör…

…Åsa, är du här? ;)

Lorelai
0

#11 Nej det tror jag inte hon är.. enligt artikeln ville hon ju inte gärna befatta sig med tituleringen Häxa. Jag tror inte att den häxan som hamnar i rampljuset är på forums.. de startar webbshop.

Jodrena
0

#12 haha, jag skojade ju bara. Men visst är det många här som inte titulerar sig som häxor. Som jag. Fast jag börjar nog inse att jag faktiskt är en häxa. Kanske. :D

Jag skulle då minsann inte överge er bara för att jag hamnade i rampljuset *lovar* förresten så har jag redan varit i rampljuset mer än tillräckligt. Inte mer tack snälla media.

Lorelai
0

#13 Jadå jag vet att du skojjade. Jag kanske missade att låta det lysa igenom ordentligt att jag hade fått med mig det. Så du vill inte starta webbshop du alltså? :P

Jodrena
0

#14 ääh man kan väl göra både ock. :)

Hias
0

Hoppas Cans tar hem körslatet i kväll för Moras del Heja Heja…

isnornin
0

ojojoj vad Cans är bra !!! heja!! ring o rösta!!

MVH Isnornin

Hias
0

Ja Isnornin visst är han oslagbar i kväll här har det rings och sitter och har tv på värsta volym när han kör sitt/ …

isnornin
0

!!!!!;)

MVH Isnornin

Hias
0

Ja nu är han helt enorm Kram

isnornin
0

Håller tummarna!!!!!!:)))

MVH Isnornin

Hias
0

Samma här han är ju helt oslagbar i kväll man hade rysningar …

isnornin
0

YES!!!!

MVH Isnornin

Hias
0

HAN VANN HURRA