New Witch Magazine
Slår väl Allers och Hemmets Journal med hästlängder kan tänka!? Kanske är det ngt för er att prenumerera på?
Mvh, T

varför kan det inte finnas en bra svensk häxtidning??? att prenumerera på.
#1 Bra idé. Starta en!

Hej :) Det finns en :) Den heter Vitka och ges ut av Vitkaförbundet :) (www.vitkaforbundet.se)

Jag har också fått ett exemplar av någon svensk häx-tidning någon gång. Men det var länge sen och vet inte om den existerar längre. Minns inte ens vad den hette. (mao=inte så intressant, åtminstone inte just det numret hehe) Dessutom prenumererade jag på en svensk nättidning - eller jag fick det på köpet när jag .. uh, köpte nåt eller gick med i nåt, minns inte vad. Det var intressant faktiskt men hade inte tillgång till internet så det blev inte mycket läst :P
Så visst kan det finnas, men de är ju inte lika stora och populära som allers som ju finns i varenda butik ;)

Jag skulle vilja rekommendera Witchcraft & Wicca Magazine.

Finns inga liknande tidningar på svenska?
MVH Isnornin

jag får vitkatidningen och den är bra…kommer dock alldeles för sällan.
Har lyckats hitta nästan alla ex av den gamla fina tidningen pentagram på antikvariat. Dock är det ju inget aktuellt men ändå trevlig läsning. Jag tror dock inte i dagsläget att det finns någon bra häxtidning kram tindra

Haha, gick in på witchcraft and wicca magazine och hittade en länk till Witch Dating. :D Tänk att det finns en sån sida!

#8 haha kul att man kan fylla i att man söker en 'group'…?
jag tycker att tidningarna ser lite töntiga ut..:( vad handlar de om, lär man sig något bra? jag blir nyfiken och lite frånstött på samma gång..
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

#9 Haha ja, jag tyckte det också. På en dating sida just. :P

Jag kan bara uttala mig om Witchcraft & Wicca och i den finns det både bra och mindre bra artiklar. Jag har köpt dem för artiklarna med Fred Lamond, Maxine Sanders, Ronald Hutton, Kate West, Raymond Buckland, Kala Trobe, Fiona Horne, Philip Carr-Gomm, Rae Beth etc