Dagens Glädjeämne 6/5
God morgon gott folk
Här i Haninge strålar Fader Sol med oanad styrka, att kunna få sätta sig på altanen denna morgon med en kopp å en cigg, utan att behöva klä på sig, blir denna dagens första glädjeämne.
önskar er alla en underbar dag, åså förstås
May you day be Blessed

Vad härligt det låter SEV :D
Själv har jag traskat runt och förundrats över den vackra daggen på gräset. Morgonen bidrog även till att den rädda ilskna hunden vi alltid möter på på morgonpromenaderna faktiskt bara gav ifrån sig ett litet tyst läte - och kom sedan faktiskt fram och nosade på min hund. Stor lycka för Dina (min hund) och antagligen hennes stora glädjeämne för dagen hihi.
God morgon och må glädjeämnena bli många idag i era liv!

Ja visst är det underbart #0Se Viking hur fader sol skinner här p oss i dagen /dock vaknade jag me en skum känsla i min hals och vet inte kan de vara pollen som spelar mig ett spratt i dagen*L* skall ställa ordning lite ting som jag skall sända till olika systrarmi i vårt underbart avlånga land(sådan glädje av att få dela med sig)…BBHias

#2 Ja det är underbart. Egentligen borde jag GÅ till jobbet idag. Men för ER skull ska jag ta bilen, för om jag GÅR så börjar det säkert regna under dagen, särskilt då jag ska gå hem igen. ha ha ha
Ha nu en fortsatt fin dag
SEV 
Glädjeämnet idag… att jag somnade åtminstone en timme innan jag var tvungen att gå upp. Annars är det väl inte så många glädjeämnen än men vi får se om det dyker upp nåt. Solen lyser inte riktigt igenom molnen men jag tror den kommer snart.
Jag önskar er alla en vacker dag med mycket kärlek och vänskap.
BW kram

Godmmorgon!!
Jag är glad för stora jordhögen som levererades hit i går, ska byta jord i växthuset!! Får se om det räcker till min örtagård med!?
Ha en bra dag!!!
MVH Isnornin
#0…det ville jag se..hehe…morbrormi…
Jodå,…glädje idag då…det kan bara bli bättre…fader sol på strålande humör…
*Önskar eder alla en fin tisdag!*
BB//W

God morron allesammans!
Fader sol skiner här med! ser ut och bli en fin dag
Önskar alla en skön och givande dag!
_
Brightest of Blessings
_

ja solen skiner här med. Jag är ledig och ska baka bullar. Funderar även på att byta gardiner i vardagsrummet. Så jag ska syssla med värdsliga saker idag …kram tindra

Har dragit på mig en ordentligt förkyldning under natten, och blev väckt av snickaren tidigt. Får nog vänta på att glädjeämnet ska dyka upp.
Dagens glädjeämne…. jaa…….
att jag börjar leva igen, att jag kan känna glädje över att Fader sol öser sin värme ner över oss.*ler*
Att det kanske ,kanske finns en liten solglimt i slutet av den tunnel jag befunnit/befinner mig i.
Kram alla kära vänner BB
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Jag har sovit nio timmars ostöd sömn inatt och känner mig faktiskt utvilad för första gången på två veckor =) Just nu står sambon dessutom och lagar frunch åt oss båda *gott*

#10 skönt att höra. :) Så du kommer tillbaka till oss nu?
#12 Är på god väg,vännen… tror jag. Saknar er alldeles för mycket för att kunna hålla mig härifrån *ler*
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

#13 Det kan jag tänka mig. :D Förhoppningsvis blir det bara ljusare nu.

Hann lägga posten på lådan innan brevbäraren for förbi! DET är lyckat!

Jag fick god sömn… inte natten som gick… men jag använde hela natten till att meditera och i morse somnade jag gott. Alla lät mig sova klart, mer eller mindre.
Så denna dag möter jag utvilad, klarvaken och supertoppenhumörig…
//
#10…det glädjer mig…att det vänder för dej..Kram!!
BB//W

#10 jag håller med de tidigare här, det kändes ljust att läsa, jag är i ljuset *komsi,komsi* det är bra här ;) Då menar jag inte själva HiF (självklart är du välkommen här också) utan ljuset. Förr har jag bara försiktigt provat på det med en tåspets, men nu verkar det som att jag har vågat ställa mig i ljuset med båda fötterna stabilt i marken .. om det nu är begripligt vad jag menar med detta?

Var väl mött bröder och systrar.
Broder Sol värmer oss även här. Luften bär än på kylda spår vilket ger en fin balans. Nymånen blev så gott det gick firad igår, vi firar den idag lite extra.
En glädjens dag till er.
BranDuir.. såren dig läkas, kärleken hon dig ger

Glädjeämnet för mig är att jag är hemma igen….ont som fan och halva magen uppskuren….men att läsa alla era goa ord här får mina ögon att tåras!…Bless you all!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Välkommen hem BD!!
MVH Isnornin

Välkommen hem och tillbaka BD! Hoppas verkligen att du mår ännu bättre snarast!

BD is back! Fortsatt krya på dig!
kramar

Hej häxor!
regnet här känns bra, fräscht, uppfriskande. drog "Tornet" från tarotleken i dag. Ska nog försöka att ta det så mycket lungt som möjligt med andra ord.
Ha det gott, alla!

Härligt BD! Det är ju ett stort glädjeämne, välkommen tillbaka! Mina tankar är hos dig, hoppas smärtan snart är över för gott!

VÄLKOMMEN Hem kära broder BranDuir du har varit saknad Bless you Häxkramar Hias
#20 Krya på dej och välkommen åter..
BB//W

BD!!..VÄLKOMMEN HEM!!
Insikt…glädje…ske det som ske skall!
*Ha en fortsatt god tisdag*
BB//W
Hej!
Mitt glädjeämne som alltid är att jag vaknar på morgonen och känner min mans armar omkring mig, och att jag känner mig bara lycklig och att vi alla är friska.
Vad går upp emot att man lever och är lycklig??
Är man ej utsövd eller datorn går sönder eller bilen blir stulen eller det kommer inte in några pengar denna månaden mm.
Tråkigt är det men jag är fortfarande frisk och lycklig.
Detta är mitt glädje ämne.
Kram på er alla underbara på denna sida. ;-)

#30 *häxhatten av för dina ord*
Så härligt att se när männsikor gläds åt vardagen, det lilla som egentligen är större än stort :)
Godnatt hif!…glädje..jag lyckades meditera en smula…
BB//W
Jag låg på gräsmattan och såg solen gå ner till fåglarnas sång. Vackert. Det får bli dagens glädjeämne.

#33 :D det låter härligt
Glädjeämne tomatplantorna har kommit i sina hinkar..Glädje att jag har mitt växthus, tyvärr blir det mindre tid här hos er, mina vänner. BD välkommen hem
Vandra i Ljus å Skönhet
Godafton alla fina…*L Dagens glädjeämne blev ett paket från Hias.*L Tack rara du,jag blev så glad. Hjälper yngsta barnets pappa att städa i skolan 2 timmar per kväll denna vecka och jag lyckades sätta igång larmet i skolan trots noggranna anvisningar av pappan om hur man gör för att INTE sätta igång larmet och fick därefter ovett som en liten unge på det..*GS Håller mig till kvasten i fortsättningen!
Önskar er en skön natt med vackra drömmar…BB/B

#36 haha! Men det var ju ett glädjeämne.. ja för mig iaf. För det var roligt att läsa.. även om det kanske inte var skoj att få ovett.
#37 Jo,jag skratta så tårarna rann efter han gått iväg till sin byggnad för att städa vidare…han är ju sån som är så rädd för att göra bort sig och det är inte jag..*GS
Ovettet rinner av mig som en oljad gås..ha ha…Kram på dej

Tänkte skriva om att jag tror jag hört svalorna nu i eftermiddag. - Det finns mygg och annat flyg i luften så de bör kunna sätta igång med bobyggen nu. Vi har tornsvalor här. - och så såg jag att BD kommit hem och då fick jag ju inte glömma att säga ett stort Välkommen hem!
Kramar Ayena!