Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 669 ggr
SEViking
0

Dagens Glädjeämne 4/5

God morgon go vänner

Dagen ser ut att bli en underbar dag, molnigt men med stora öppningar för Fader Sol att värma oss genom.

Dagens största glädjeämne är att BD fått ännu mer förtur och nu ligger för OP. Ni/Vi alla finns i hans tankar för han bad mig skriva denna morgonens gåva till alla på HiF. Så därför avslutar jag som denne gode man.

May your day be Blessed

_RS_
0

SOl skiner vackert över bergen här och mina tankar ligger långt härifrån just nu.

God bättring och snabbt tillfrisknande är något som jag anser vara viktigt att tänka lite extra på idag.

Sedan är jag otroligt glad för att min fru fått 15 timmar sova, så hon är utvilad och härlig.

Glad att även jag fått några timmars sömn och är förärad att åter en dat kunna se mina tre söner på samma plats. Alla de fyra bröderna är otroligt fia att se tillsammans.

//

Wargmane
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då skickas det godtankar till BD , att det blir riktigt bra !!

Idag ska vi tjejjer ut på vandring !
Vi var ute igår oxå…och jösses så det spritter i både backe och träd nu….Till och med den här otroligt vackra gamla eken vid slussarna knakar ut sina knoppar….

Kramixar!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Blodeuwedd
0

Sänder Varma tankar till Dej BD att du får hjälp nu. 

Jag har ätit frukost på trappan i solen tillsammans med Katten och slängt in lakan i tvättmaskinen. Nu ska jag gå en vända i skogen innan dagens arbete börjar.
Nattsömnen har varit sisådär eftersom jag tänkt på allt jag måste hinna och känner mej stressad och orolig men jag börjar som sagt i skogen. Det är den VIKTIGASTE biten för mej just nu.

Kram till er alla och hoppas ni får en vacker dag!

BW Kram

Hias
0

Dagen har börjat så underbart me att Fader sol värmer oss här i Haninge och jag har nu beställt hem mer magiska tyger av en mycket go vän så jag kan göra fler av min magiska påsar,påsar för kristaller,påsar för tarot kort mm så jag hoppas de når mig i nästa vecka så jag kan ta fram min symaskin och sätta fart här hemma igen.De lutar åt en promenad i vår underbara moder Natur och se va hon har i sitt sköte för dagen att erbjuda. BlessedBe Hias

blodtopp
0

Här skiner solen, fåglarna kvittrar för fullt och det är dags för sen frukost med älskade sambon. SKa ut i skogen idag trots att jag skulle behöva vila mina ben, men det är alldeles för skönt väder för att stanna inne.

#3 För att slippa ligga och tänka på allt du ska göra dagen efter, så du slipper störd sömn - ta ett papper och sätt dig på sängkanten innan du lägger dig och skriv ner allt du kommer på att du ska tänka på dagen efter.
  Skulle du komma på nåt när du lagt dig så skriver du ner det också. På så sätt slipper du hålla allt i huvudet och du vet att du kommer komma ihåg dagen efter *kramar om och skickar styrka*

Och även styrketankar till BD. Skönt att han ligger för op nu, så det kan bli bättre för honom.

Kramar till alla andra också för den delen! Glad

Brokenfether
0

Solen skiner från klarblå himmel och det är så grönt i naturen här nu..ljuvligt.

Skickar en tanke till BranDuir och är glad för hans skull att han snart ska slippa sin smärta.

Önskar alla en vacker dag BB/B

Cristine
0

God morgon SEV och alla ni andra, önskar er ett lika härligt väder som vi har, solen skiner för fullt så jag ska passa på att göra klart på gården, inne är det en enda röra..som de ska va när man ska flyttar, jobbigt men spännande.Skönt för BD att han fick komma in så fort. Sänder varma tankar till honom och hans Quinna som så klart är lite orolig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jodrena
0

#1 Gott att höra :) sömnen kan nästan göra en ny människa av en ibland.

#2 :D det där trädet känner jag till minsann

Dagens glädjeämne består av att jag inte känner mig särskilt bakis efter brölloppet igår trots både mingel och vingel *s*

Lorelai
0

Jag såg syster morgons vackra ansikte idag, det gladde mig oerhört. Idag är sista dagen här sedan åker vi hem. Det är inte utan att jag ser fram emot det.
Jag älskar dem här, men hemma är hemma. 
Broder solens sköna anlete har värmt oss hela denna dagen. :D

Var väl mött

Broder BranDuir.. all styrka önskar jag dig. Mina tankar är med dig.

Alvljus
0

Jag är tillbaka från vildmarksturen, fylld av ödmjuk tacksamhet över att mitt liv får vara så här vackert. Inte bara denna vecka, utan varje dag. Det är en gåva jag aldrig slutar glädjas åt. Den nära, innerliga kärleken mellan mig och min make, bandet till dotra, hur livet spirar och växer sig vackrare för varje dag som går. Styrkan i den stam som är jag, här och nu.

Waara
0

#0…. Mina tankar går till BD…äntligen op. bort med det onda…

Glädje idag ….jag hittade hem till slut efter en annorlunda …omvälvande helg…

* Fortsatt god söndag tiill er alla*

BB//W

BiGavia
0

Hoppas alla haft en fin söndag..läste att det gått bra för BDSkrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Blodeuwedd
0

SLUT i hela mej.. Men jag är nöjd ändå.. haft en fantastisk dag i vedhögen.

fridelfina
0

Idag var jag på den mark som skall bli vår tomt att bygga hus på i en snar framtid. Offrade lite örter och bad om att denna tomt skall bli vår och att drömmen om huset skall bli verklighet. Jag gjorde detta eftersom det just nu ser lite osäkert ut och att det finns krafter som motabetar vår familjs önskan. Och vet ni? När jag åkte hem efter några timmar så i backspegeln tornade en vacker regnbåge upp sig, precis över "vår" mark utan att jag såg något regn! Skrattande

Jag log och tackade Moder Jord, Fader Sol och regnet som inte syntes men ändå skapade en av de vackraste regnbågen och kände att det kommer att stå ett hus på denna tomt med min familjs namn på dörren! Den som tror på något tillräckligt starkt kommer att få sin önskan uppfylld - så kändes det där jag satt och såg regnbågen i backspegeln.

Det var mitt glädjeämne idag! Skickar också "krya på sig" hälsningar till BD, läste att det ör bättre nu i annan tråd.

Pyrola
0

Dagens glädjeämne är att jag snart är klar med min hemtenta. Och att få vakna av morrhår och älsklingspussar förstås!

Gårdagens glädjeämne var det fantastiskt vackra bröllop jag var på. Visserligen gifte de sig i kyrkan, men det var fint även om jag kände mig lite "avskärmad".