Tack o hej (leverpastej)
Jag vill tacka alla mina vänner jag ha fått här inne i det som för mig har blivit ett x-tra hem.
Men just nu har mitt liv gått helt i spinn!! Jag vet inte åt vilket håll jag ska vända mig…. Glädjen efter Beltane i goda vänners lag har lagt sig och nu har jag åkt med raketfart ner för backen……. tillbaka till verkligheten och det som där väntar mig…. jag lägger ner allt ett tag… kände att jag var tvungen att skriva av mig lite innan jag stänger ner.
Tack kära vänner och ha det gott… vi ses och hörs
Kram BB //N
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
"putt"
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Va, ska du lämna oss??
Vandra i Ljus å Skönhet

Välkommen tillbaka när du "vill" igen. Det hoppas jag verkligen. Att vi ser och hör dig här igen.

Ja, ibland måste man "lägga locket på" för att komma tillbaka till vad som verkligen är "jag".
Samla kraft, rannsaka dig själv. Återkomma med förnyad energi.
Nattkramizar från Karin (som också har gjort detsamma flera flera gånger under livet)
# kom ihåg bara att vi finns här för dej…
många kramar//W
#0 Bra idé.
Nätet och den "falska gemenskapen" (ni vet vad jag menar) på forum och liknande platser kan, om man inte är medveten om hur man står emot det, dränera en mer än det tillför.
Bättre då att logga av, besöka riktiga människor och vänner "in the flesh" och ha en god stund där man verkligen laddar batterierna.
Mvh, T
Var rädd om dej och hoppas du hittar din väg igen. Jag förstår din känsla då jag själv upplever lite samma just nu. Jag kommer oxå att backa från detta ett tag. Kram och Lycka Till
#6 Du är så klok Trumman och det är precis så jag upplever det. IRL är en stor del av mitt liv, faktiskt den största men det är lätt att fastna här. Att få min energi från skogen och vännerna i min närhet är viktigt, även om jag har alla här kvar i min tanke.
Kraam

Hej systrami!
Jag måste citera karinf..
Ja, ibland måste man "lägga locket på" för att komma tillbaka till vad som verkligen är "jag"
Har med fått göra så många gånger i mitt liv.. det hjälper..
Känner med dej.. det vet du!
Varma Kramar! BlessedBe

*kramar om*
Vi finns kvar när du känner dig mogen att komma tillbaka!

Jag skänker dig styrka och glädje. Må det leda dig åt ditt rätta håll.

pojdå.. hoppas du hittar både dig själv och tillbaka hit då du känner dig redo igen. Kram på dej.
# Mera kramar …
BB//W