Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1853 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen Mayday 1/5

Goder Morgon alla kära vänner….

Denna första sköna dag i maj…morgonen bjuder lite gråmulet…men dock en skön temperatur….gårdagskvällen bjöd på stoj och glam….i goda vänners lag…trumman ljöd…i dubbel ton…i samklang och harmoni, makterna var på besök och kärleken frodas…..min kvinna svarade ja på mitt frieri…*S**S**S*

May your day be Blessed

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

SEViking
0

Ja de va ett glädjeämne som heter duga det.

önskar att alla får en lika fin 1'a maj som oss.

SEV Oskyldig

Coturnix
0

God morgon! Vår och kärlek, härligt BD!

Dagen här skall ägnas åt iordningställande av trädgården.

Härlig dag till oss alla!

Hias
0

Godmorgon Va gott att höra broder BranDuir,Jag fick oxå en helt magisk afton i går och mitt största va att efter 30år så står en kvinna nere vid elden fraför mig och tittar så säger hon bara är det Rosemarye ja svara jag chockad …Då är det en av mina klasskamrater som jag umgicks me flitigt då vi va små som bara efter 30år står där /så nu skulle vi ta upp våra band igen och vårt samtal avslutades me att Marie säger Ja du Har då ALLTID varit lite egen och speciell ……Men de va oxå de som gjorde dig till den goa omtänksama tjejen i klassen.(Hade cermonikläder på mig så lovar gick inte att ta miste på vem jag va..) De va dock fler små roliga ting som skedde så nog va de en Speciell Beltane på många sätt och vis/BB Hias

sanaya
0

Grattis BranDuir!!!!!!!!!!!

Jag firar tvåårig bröllopsdag i dag:) Exakt 9 månader efter bröllopet kom vår yngsta son;)

_RS_
0

Daggens glädje för mig är nog att vi har lekt tillsammans alla fyra killarna…

:-)

Wargmane
0

Ja det är sannerligen härligt att det är Maj…min födelsemånad och dessutom såå vacker….igår när vi åkte till det uråldriga berget >Hunneberg fär att se på Majbrasan…så är naturen sannerligen magisk just nu…man känner i hela kroppen hur det växer …*ler*

Jag är lycklig…..

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Bjornen
0

Största glädjen idag är att det regnar åtminstone tidvis. Det kan ju aldrig komma för mycket regn före midsommar och växtligheten behöver regn om än det har varit nyttigare med snö. Nackdelen är att det inte är lika roligt att vara ute, men det gäller bara att klä sig därefter.

Waara
0

* I goda vänners lag…mkt trevligt..skratt o spänning..lycklig e jag..*

*Önskar eder alla en skön första maj.*

#0 Grattis o lycka till!!  ..*ler*

BB//W              

Iram
0

Grattis BranDuir!

Jag och sambon firar också igår/idag, vi har nu varit ihop i 8 år. :-)

Idag ska jag vara ute i trädgården. Det är visserligen grått och lite halvblött ute, men eftersom svågern förmodligen kommer med grävaren imorgon och ska anlägga för köksträdgård och kryddgård, måste jag flytta de perenner jag vill spara idag. Det blir nog några timmars arbete det, men ett härligt arbete! :-)

Kram Iram

Anco
0

Grattis får jag lov att säga till de lyckliga tu!!!
All lycka till eder.

Väl hemma efter en helt magisk kväll och natt i goda vänners lag. Maj kunde inte ha börjat på ett bättre sätt.

Kram till er alla!! BB

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Cristine
0

Stort Grattis BD!Hon har tur din Kvinna som fått tag på en så glad och poetisk man.Glad

Här festade vi i trädgården under dagen och till slut var det ingen som ville gå ut och frysa vid brasan  så vi fortsatte hemma.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jodrena
0

Grattis BranDuir! :) *lyckokram*

Dagens glädjeämne är självklart våren. Visserligen är inte solen framme men den har varit framme så mycket att det faktisktbehövs några vattendroppar idag. Dessutom tycker jag vårregn är alldeles underbart! Det om något symboliserar föreningen mellan Himmel och Jord, befruktningen och tillväxten.

Dessutom såg jag idag att jag glömde kolla posten igår, och fick min döskalletröja med alvluva idag :) den är underbar!

Glad första maj!

Eiyra
0

Grattis BranDuir :D

Här tar jag det lugnt idag, ska så lite frön och gå en pomenad i skogen.

fairytindra
0

Ja stort grattis säger jag med..Vem är din kvinna? Har du träffat henne på nätet kanske? * lite nyfiken bara* hoppas du inte misstycker. Då går du som jag i ett glädjerus och ser fram emot bröllop. Nu när vi träder in i maj månad så är det mindre än en månad kvar till mitt….nervöst kram tindra

isnornin
0

Grattis BD!!!<3

Min dotter fyller 11 år i dag! Det har vi firat ett tag nu, inte slut än på det roliga, på lördag blir det grillparty för släkten !!! Hon har fått så många fina gåvor. Stora syster har bakat kladdkaka;) Sen är det överasknings middag i kväll, jag är så nyfiken på vad maken har hittat på;)

Har sått lavendel i dag, Izabella skulle promt hjälpa till, samma som senast full i jord, sen att lägga sig i blöta diskhon;)

Har legat i badet o slappat så klart doftade det mums av Hias salt:)

MVH Isnornin

Astrina
0

#15 Vilken underbar dag!

Grattis BD, nu är vi nyfikna så vi spricker här inne! Tell us!

Coturnix
0

Blomsterpress för blommor som snö!

SEViking
0

BD är lite hemligjaure

SEV Cool

Hias
0

Ja visst är han #18 SEViking men häxan Hias vet me sin känsla för länge sedan hehehe men de är min känsla som stökar hehehe och så glad för dem båda de är dom helt klart värda och må deras hjärtan få fyllas me kärlek och hopp om framtiden….

Outrageous
0

Wow! Grattis BranDuir! :D

Dagens glädjeämne är nog att min far kommer hit och hälsar på. :)

Moonchild
0

Grattis BranDuir, verkligen! :)

Själv så hade jag en underbar kväll i goda vänners lag. Hade gått och hoppats på att kärleksintresset skulle vara där jag var igår, och hör och häpna det var han! :)

Kramar till alla!

Jodrena
0

#21 åh, men hur gick det då? :) *lägger näsan i blöt*

Hadina
0

Hej alla goa!! Intämmer med alla tidigare inlägg här under  dagen..
GRATTIS TILL ER BÅDA!! Härligt med kärlek ju!

Har firat en underbar Beltane, också i goda vänners lag.. Det har varit både magiskt, spännande och givande i alla avseende.. Har gjort min första trummresa.. och det var något in i hästvägar Härligt!!
Önskar alla en fortsatt underbar 1:a Maj!!

_

Brightest of Blessings

_

NancyAlke
0

Grattis Bran!!!  Jättehärligt när två själar finner varandra!

Mitt gädjeämne i dag skriver jag om i min dagbok, ni som vill in får skicka ett pm… knäppt, jag vet, men jag får vara lite hemlig med den när jag inte är så hemlig med min identitet.

blodtopp
0

Grattis BD! Vilken glädjande start på Våren! Glad Underbart!

Själv har jag bara tagit det soft idag. Var ute och gick så mycket i tisdags och lite även igår, så jag fick minsann lov att stanna inne och vila mina stackars ben. Annars hade jag gått ut i skogen idag.

Lorelai
0

Naw.. Broder.. SÅ lycklig jag blev nu för er skull. Det tåras upp i en kärrings ögon här. :D
Näe. vilket glädjande besked.. Så underbart!

_RS_
0

Jag missade frieribiten i stressen här… verkligen grattis på dig och lycka till.

Moonchild
0

#22 Joo, det blev väl en del mys, haha ;). Men han är väldigt 'Neej, jag vet inte vad jag vill' och det är lite trist.. Men jag är glad för det jag får, i allafall hittills! :D

varulven
0

Grattis BD! :)