har ni problem med datorn?
Jag har länge irriterats av följande: Helt plögsligt slutar internet fungera - men modemet är ikopplat och har mottagning. Jag måste då starta om datorn för att få igång internet igen.
Detta händer enbart när jag är ute på iFokus. Därför undrar jag om ni har liknande problem?

jag tycker att datorn blir så seg ibland när man är här inne..
MVH Isnornin
Ja, jag håller med.

ni menar bara segt? För jag kan nämligen inte ens logga ut. Hela internet verkar ha stannat upp. Den hittar inte sidorna. Men modemet påstår att den är ute på nätet så jag begriper inte vad det är för fel.

mitt blir bara segt, peppar peppar 7 9 13
MVH Isnornin
segt.. men de slutar inte fungera när jag är här, de händer lite då å då :s Vi har för dåligt mottagning här ute på vishan :p

nej några sådana problem har inte jag…däremot har jag problem med hela operativsystemet windows vista, vilket iofs inte har något med häxorifokus kan hjälpa, men när vi ändå pratar datorproblem så tänkte jag kolla om andra vistaanvändare oxå känner igen sig i dessa problem. När man skriver så hoppar markören i texten och i bland börjar den skriva någon helt annanstans. Ibland försvinner textrader som man har skrivit osv…kram tindra

Har du trådlöst internet? För då brukar man få starta om routern emellanåt, men testa starta om modemet nästa gång, det kan räcka.
#7 Jag har också problem med Vista vad gäller vissa program, men Service pack 1 kan kanske lösa det.

#7 jag har inte vista men jag har samma problem. Detta beror på att jag har en laptop och kommer åt musplattan lite då och då ;P
#8 ja, det har jag. Jag har provat allt möjligt. Startat om modem o sånt, men jag måste starta om hela datorn för att få igång det. Då har det ändå inte med i fokus att göra då med andra ord. Men det händer enbart när jag är här.

datorn.ifokus.se är mitt heta tips vid datastrul :)