Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1453 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 3/5

God morgon alla vänner!

Dagen börjar med ont…inte kul…ute är det grått och kyligt….enda stora glädjen än så länge är att min älskade är här!

May your day be Blessed

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hias
0

Godmorgon Broder och alla andra systrar och bröder.Inge skoj att vakna me de smärtasamma men tur att du får glädjas över din älskades närvaro.Här skinner dock solen och jag skall ta mig en tur ut till landet för attse va som kan behövas ordnas inför sommaren.En liten stuga på ett rum och kök men de räcker gott och väl för mig och de små över sommaren för man är ju inte inne så ofta utan ute och njuter ev djuren och naturen. Älskar när vi kan fara dit och bara få vara inga krav på någe utan en stilla harmoni som råder….Så jag lär vara borta ett par timmar för dagen men åter i kvällen Häxkramar till eder alla BB Hias

BiGavia
0

God morrn, må dina besvär snart bli bättre BD…. efter en kylig natt har solen kommit. Ser fram mot en mer alert dag idag, och det ska nog inte vara svårt att överträffa gårdagen . Må alla få en givande dag.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Blodeuwedd
0

Godmorgon Alla. Sänder en nypa medkänsla till BD och hoppas du slipper ha allt för ont.
Själv ska jag ge mej iväg till jobbet… försöker se det som ett glädjeämne och på sätt och vis är det ju det, med tanke på att jag inte hade nåt jobb för ett par dar sedan.

Här är disigt och grått men det känns som om det kommer att lätta. Luften är härligt ren och fåglarna sjunger som tokiga.

Ha nu en härlig dag allihop.

BW KRAAAAM 

Anco
0

Godmorgon alla och jag hoppas din smärta släpper BD!! Här skiner solen från blå himmel, fortfarande lite kyligt men det lir nog en fin dag.

Kram o BB

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

isnornin
0

Krya på dig BD!

Min Izabella har lekt rövare i natt!! fy 17 vad hon kan prata högt!! Men men, nu är det morgon, kaffet är gott:)

Ha det bra i dag allesammans:)

MVH Isnornin

Jodrena
0

Idag hyllas åter kärleken, våren är och förblir en tid där kärleken är i centrum. Om några timmar blir det bröllopp och dessutom får jag ha min svarta vackra klänning, pentagram och presentpapper med döskallar på *hihi* Bröllopp där man får vara sig själv är verkligen att föredra.

Må kärleken ge dig styrka och stöd broder BranDuir,  och lyckan hela det onda. Själv tänker jag strunta i buksmärtor och istället glädjas med det snart förenade paret.

Cristine
0

Tråkigt med smärtor BD men du har ju tröstare så du glömmer dem snart.

#6 Stort grattis till vårbrölloppet det låter spännande! Får vi se bilder sedan?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jodrena
0

#7 åh det är inte jag som ska gifta mig, jag ska beskåda ett :)

Jodrena
0

Neeeej! där sa du ju nåt Cristine. Kamera. Kamera har jag men har jag några batterier? nepp. bara urladdade. ojojoj … :(

Waara
0

*Önskar er alla en glädjefylld lördag* 

#0 Nu måtte det vända för dej snart……krya på dig… !  

*Äntligen i nuet tror jag….en glädje i sej..att bara vara….*

BB//W

_RS_
0

Min glädje är att vara under samma tak som mina tre söner.

Två dagar till, sedan får jag hitta något annat att glädjas över… livet i stort kanske, vara glad och tacksam över att jag får vandra omkring här och lära… både in och ut.

Endroppeihavet
0

Godmorgon.. Dagens glädje var att jag gick upp tidigt för att gå till jobbet och fick då uppleva en lyrisk, drömsk dimma utomhus som sken i vitt och solens strålar lös svagt igenom.

Det luktade fuktigt gräs och blomster och fåglarna sjöng.. Jag gick mellan husen och såg ingen annan människa ute… Det kändes som om jag fortfarande drömde.. En magisk morgon!

Ha en magisk lördag nu allihopa

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

fairytindra
0

godmiddag får jag väl säga…det är en härligt underbar ledig lördag. Jag var uppe ganska tidigt och körde min blivande man till jobbet …han ska jobba långpass till måndag morgon så jag tyckte jag har bättre behov av bilen. Sedan åkte jag till affären och inhandlade ett gott bröd med oliver i samt hallandsposten. ( löser alltid korsordet på lördagar)

I eftermiddag ska vi åka ut till mina föräldrar i haverdal och fika lite i trädgården. Då ska jag även passa på att städa bilen kram tindra …ps  nu är det endast 28 dagar kvar  Cool

Jodrena
0

Ja snart bär det av till brölloppet. Några batterier har jag inte hunnit fixa men batterierna i kameran verkar ha laddat upp sig av sig själva. Eller genom min önskan? nå, hoppas på åtminstone en bild på paret.

Vi ses nog inte förrän imorgon igen systrar och bröder! Må ni få en underbar lördag!

Anco
0

#10 så skönt för dig att upptäcka glädjen i att bara vara.
Virvla runt är nock bra men även vinden behöver vila sig och luta axeln en liten stund. *ler*

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Hadina
0

Krya på dej BD! En dag i taget:)

Mitt glädjeämne för dagen är att båda mina grabbar varit hemma hela dagen:))
Men nu ger dom sig av med sina kompisar..
Mina grabbar är såå fina!!

Önskar alla en fortsatt skön Lördag!

_

Brightest of Blessings

_

Moonchild
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag så har det faktiskt varit en rätt dålig dag. Fy tusan.

Enda glädjeämnet är väl att solen skiner.

Här är förresten en bild på BDs drömhus om jag inte minns helt fel!

Hias
0

#17 inte skall du tycka så om dagen då sänder jag dig lite extra värme och skönhet  Bless you Häxkram Hias

Endroppeihavet
0

#Jag fick gå tidigare från jobbet och lyckades äntligen göra en egen liten missformad drömfångare.. Skam den som ger sig! Och även en liten gudinna i sidenband. Min kreativa sida vill inte uttrycka sig i skrift just för tillfället så jag söker andra vägar.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Moonchild
0

#18 Tack så mycket Hias, av dig blir man alltid lite gladare :) Nu kanske kvällen blir lite rolig ändå, för några vänner kanske ska ut på krogen. Vi får se om jag följer med.  Kramar

Hias
0

De tycker jag du#20 systrami  skall göra om du känner för det annars så har du oss här och vi finns för dig och om jag hade vart dig närmre så hade tekokaren tjutit nu av rykande te vatten Kram Kram

Moonchild
0

Åh, Hias nu blir jag nästan lite rörd. Tack för att du finns! Vi får dricka thé någon gång när vi har vägarna förbi varandra! :) Kramar

Hias
0

De skall vi absolut göra och vår tid den kommer när vi båda minst annar de skall du veta allt har sin tid..Kramar

Lorelai
0

Dagens glädjeämne.. jag gick och la mig klockan 17:52. Det var alltså både gårdagens och dagens glädjeämne. :D

BranDuir… finns det någonting jag kan göra för dig? Det är inte alltid folk vill ha dövad smärta..