Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1024 ggr
dragonstar
0

Helt ny o söker Hjälp!

Hej!

Jag är helt ny här. Så dettan kanske blir heltokigt. Jag vill gärna hitta någon eller flera att få tipps och råd ifrån. Gärna om det finns nogon som bor i närheten( strägnes komun) och som kan träffa. Jag har ända sen jag var liten vart intreserad av olika saker innom det andliga och nu när mitt liv börjar vändas rätt känns det som att det är dags att ta tag i detta på allvar.

Jag vet inte vad jag tor på riktigt men jag är mer för energier meditaton spådom. har vid vissa tillfälle ntagit upp spådom och själavandrig men kommer alldrig igång på riktigt. Jag har inget altare nu så jag plockade bort men det kommer nog plokas fram.

Har inga i min omgivning längre som är specielt intreserade av nogot av ovanstående så jag är i desperat behov av kontackter.

Förlåt för felstavningarna jag är dålig på stavning.

Tack alla!  Emma =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Wargmane
0

Hej dragonstar och hjärtligt Välkommen !!Skrattande

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

fairytindra
0

här kan du alltid hitta nyttig info och utbyta erfarenheter.Varmt välkommen ska du vara kram tindra

dragonstar
0

Tack så väldigt mycket! =) 

Någon av er som har några tipps på var jag kan börja? Jag vill lära mig o känna min egen energi och flytta den? Hur göra jag?

Ni kan läs lite mer om mig på min sida.

tack alla =)

Vekka
0

Hejsan hejsan på dig!

kramar

Lorelai
0

hej och välkommen. :) Här kommer du nog att finna allt stöd du behöver. Jag föreslår att du börjar med att söka runt bland 
trådarna. Det kan hjälpa dig att både finna inspiration och 
formulera dina funderingar. 

Ser med glädje fram emot att följa din utveckling. :D

Brokenfether
0

Välkommen dragonstar. :-)

Hias
0

Välkommen och må du trivas här hos oss/BB Hias

dragonstar
0

Tack alla! Vad kul har kollat runt lite o det verkar som att jag iallfall hittat rätt människor att fårga!

Någon av er som har några tipps på var jag kan börja? Jag vill lära mig o känna min egen energi och flytta den? Hur göra jag?

utifårn det måste man väll ha en bra grund att utgå från när det gäller alla möjliga saker. för att känna si negen o energin omkring sig är väll grunden? eftersom att jag inte är den som tror direkt på gudar/gudinnor?

BB/Emma

_RS_
0

Välkommen.
Hoppas du kommer att finna det inspierande att vara aktiv här på forumet, både med egna inlägg, tankar och även frågor och kommentarer.

Instämmer med alla ovan, vad det gäller att trivas och utvecklas.

//

Endroppeihavet
0

Välkommen Dragonstar, jag vet att du kommer hitta likar här ;)

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Moonchild
0

Dragonstar, jag tycker att meditation och långa skogspromenader är bra sätt att komma i kontakt med sina energier. :) Man får pröva sig fram lite och komma fram till vad som passar just en själv. Alla människor är ju som sagt olika. :) Välkommen, förresten!

karinf
0

Om du har lust/råd finns det en mängd kursgårdar runt omkring i landet. De har helgkurser & längre kurser i olika inriktnigar.
Gick själv en kurs i somras. När vi en kväll skulle tolka tarotkort blev jag trött. Tror inte på det.
Vet man inte vilken inriktning man trivs med kan man gå andra vägen & ta reda på vad som inte passar en istället ;-)
Prova på lite olika saker bara. Här i götet finns det en kurs varje onsdag som man betalar på plats. Där provar vi på både hypnos, bandtolkning, auratolkning, mm. Kolla nätet.
En rejäl skjuts framåt kan du behöva just nu. Ex. Ta fram ditt altare, köp till vad som ev fattas (loppis har en uppsjö av fina altarprylar) sätt dig vid det & meditera framför tända ljus. Sätt på lite andlig musik. Ex. Deva Premal. Skapa atmosfären. Skapa energiflödet & koncentrationen.

Kramiz/Karin