Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 757 ggr
Mist
0

Jag önskar er

En fin dag , nu ska jag snart i väg med min älskling på konsert och en magisk natt på hotell med fint restaurang besök i Göteborg .

Vi kommer hem efter en shopping runda + nya energier till våra barn , vi har inte vart i från våra barn sen  2 år ( dom har alltid varit med oss )
Vi har alltid hittat på saker i hop , men nu ska vi va / umgås tillsammans vi två .

Ja , jo visserligen har vi vart på bio och en och annan konsert förr , men kommit hem till kvällen igen… Så…nu var det dax tyckte min kära älskling .

Önskar en en  fortsatt magisk och trevlig  dag / kväll …

Kramar till er alla // Mist Kyss

Jodrena
0

Vad härligt Mist, att unna er någonting för er själva. Vad är det för konsert ni ska på? lyx att få sova på hotell en natt :D Ha det så jättebra vännen!

Lorelai
0

Oh så mysigt det lät. :D Ja jag önskar er verkligen en underbar afton och natt. Skall be stjärnorna lysa lite extra klart för er.Vi har faktist varit utan våra barn en gång.. Jo det är sant. Det var innan den lille blev skapad fick vi i gåva en natt på hotell utav min makes exfru med make. Hon och hennes man tog pojken och langade iväg oss på hotell för natten. Till och med för en smärre utekväll.
Det var jättemysigt och det är någonting vi tänker på att genomföra igen.
Den kvällen där köpte jag en topp för att ha och minnas med för senare tider.. det fungerade fint det.

Välsigne eders afton - må den ge er den förnyade styrkan ni behöver.

Mist
0

Ja och  eftermiddagen / kvällen / natten var magisk :)
Konserten va grym med , ett hårdrocksband från Norge * Kamelot *
Oj, oj vilket band och fan va bra…
Jag var dyngsur efter allt rockande , hoppande osv .
Jag tackar dina stjärnor Lorelai , för nog hjäklpte dom oss på traven med att få det roligt :)

Kramar om !!