Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 3079 ggr
Cristine
0

Hur hittade ni hit....

till detta forum? Det är så intressant att veta för det varierar så från person till person.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

isnornin
0

jag sökte efter döskallepärlor på google;)

MVH Isnornin

Astrina
0

jag sökte efter häxforum på google :D

isnornin: jag hittade en dödskallepärla i skogen!

Coturnix
0

Sökte efter glasyrer och leror,

(Jag hittade en hel skelettskalle i skogen.)

Blodeuwedd
0

Jag blev inlurad på ÖN av en SEV och fick kalla kårar, avreggade mej och kom på att det fanns ju andra forum och när jag skulle regga mej igen så funka inte mitt namn (Turquoise) längre så jag tog BW som jag egentligen alltid varit på nätet och skulle regga mej.. Då visade det sej att jag varit med här sen OKT förra året?? Förvånad Tänk Vad man kan missa..

Astrina
0

(En hel skalle! Vad vackert! Vet du vad det var för något djur?)

Hadina
0

Jag blev rekomenderad sidan av Hias.. I Maj förra året!

Isami
0

Jag googlade på tarotkort. :) Och hittade hit..

Brokenfether
0

Blev tipsad om ÖN av mitt ex och sen regga jag mig på häxor oxå,för att avregga mig igen ett tag efter och nu har jag bestämt mig för att jag hör hemma här hos er alla fina så jag regga mig åter igen…BB/B

Eiyra
0

Var en bunt folk på en annan forumträff som snackade om detta iFokus och då fick jag lov att undersöka närmare och vipps så var jag medlem.

karinf
0

Jag sökte oxå på häxforum på google ;-

Hias
0

Jag sökte via goggle efter ett häxforum

lightseeker
0

jag sökte efter någon med mediala kunskaper, som kunde förklara varför vi hade poltergeist, demoner, andar och många fler i mitt hem (psykolog och familjeterapeut, kändes för långt ifrån) och hamnade till slut på ÖN.

Kände att det var ok, men inte stämde till 100 för mig och såg, mest av en slump, att någon medlem där också höll till här.

Klev in med skräck-blandad förtjusning och upptäckte att världsbilden föll mer på plats härinne och fortsätter att falla i alla oändlighet…..ibland måste man släppa taget, för att vinna ny mark.

Blodeuwedd
0

"ibland måste man släppa taget, för att vinna ny mark"

Kloka ord min vän, kloka ord! *sparar i min ordbank*

BiGavia
0

Sökte efter örter och  magi, häxor hamna de här flera gånger, och så vill jag aktivt söka forumet och höll inte på att hitta det, så när jag hittade det registrerade jag mej och det har jag absolut inte ångrat. Jag älskar er alla….

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

SEViking
0

hade hört om häxor då jag var på ÖN å hängde, lackade till på ÖN å klev av, men så har ja för mig nån snacka om detta häxor igen, så jag gick in hit å kolla, å jag ångrar mig inte.

Sen att få tebax min böj på sista bokstaven va ju lite strul, men det ordnade iFokus Support galant, efter en liten "kick" av en vän.

Så den största procenten av mitt internettande är här på häxor, å jag trivs som fisken i vattnet, eller som fågeln i skyn. *ler* Maken till hjärtliga medlemmar än här får man leta länge efter.

Kram till er alla

SEV

Keylie
0

Hej!  Sökte på google!

varulven
0

Jag minns inte! det var i alla fall drygt et år sedan jag hittade hit. Googlade säkert

BranDuir
0

föll in på samma trappsteg som SEV….blev innerligt trött på orber, nakna sötpojkar med efterföljande klimakteriekommentarer och annat bjäfs…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

varulven
0

#18 nakna sötpojkar!!!? Vad i hela!

Jodrena
0

Googlade på Ostara

Moonchild
0

Jag googlade på häxor och trodde jag hade varit på alla svenska forum. Men ack så fel jag hade. Fy så bra ni är allihopa <3.

blodtopp
0

Har hamnat här inne ett par gånger när jag sökt efter nåt annat, men de gångerna förstod jag inte upplägget på forumet och struntade i det.
  Sen hamnade jag på Kolhydrater iFokus och blev medlem i december förra året. Reggade mig även på Häxor och några andra iFokussidor samtidigt men var bara aktiv på KiF till att börja med.

Men nu är det HiF som gäller till 98% av tiden. KiF har jag 'vuxit ifrån' nu. Behöver inte det stödet. Nu är det ER jag behöver istället!!!
   Det roliga är att när jag började skriva här var det väldigt lugnt här. Men så helt plötsligt så drällde det in massor av nya och skrivglada häxor bara nån vecka efter. Så det var visst nåt som lossnade för många nu i mars Glad Hur kul som helst!!!

fairytindra
0

jag var på svenska wicca förrut och då var det någon som tipsade om den här sidan. Så sedan den 7 mars 2007 är jag fast här Skrattande. Nej skämt och sido…den här sidan är UNDERBAR kram tindra

Mist
0

Jag ville titta efter ny tarotlek :)
Och fann den braiga sida med massa trevligt folk :)

[Lady-Oona]
0

Blev rekommenderad av en vän…å på den vägen är det…nya vänner hela tiden…

_RS_
0

Min fru var här och berättade lite om er. Jag satt på datorn ifokus… Läste vad ni skrev länge innan jag började så smått själv, så på den vägen är det.

Bappho_
0

Jag är vän med Iram så hon berättade för mig när hon skulle starta den här sidan. Jag gick med då men hade gammal dator med gammalt seg-modem så jag blev inte aktiv här förränns ungarna fick sin nya dator.

svartmask
0

goggle sökning : Häxforum^^

[trumman]
0

* Blev medlem i www.kolhydrater.iFokus under annat namn.

* Upptäckte att man hade tillgång till massa andra forum, däribland en del av den här sorten - gick med i alla.

* Spred ut mig för tunt, var på för många forum med två olika användare, det blev knas.

* Tog bort min första användare och gick ur 3 av de andra "paranormala/andliga/övernaturliga" forumen för dom gav mig inte så mycket plus att det ena av dom verkligen är skevt och falskt - det forumet gav mig inget annat än magont då jag upptäckte vad som verkligen rörde sig bakom kulisserna.

* Har nu bara kvar Häxor, kolhydrater och beroenden iFokus.

Här stannar jag eftersom det är högt i tak, folk är naturnära och fulla av liv och visdom, medelåldern är rätt hög och man kan SKOJA med folk här utan att de tar illa vid sig, eller rabiata sajtvärdar som raderar ens poster för att de saknar tillstymmelse till självinsikt :)

Dessutom kan jag skriva som jag gör utan att folk flippar ur, här verkar folk ta det på rätt sätt, och läser sak utan att blanda in person hela tiden. Mycket bra!

--dessutom snackas det aldrig om ORBER här, och det tycker jag är bland det bästa! Fy fan för sånna poster :)

Trivs jättebra här m.a.o.! 

Mvh, T

Ianna
0

Blev medlem på medeltiden ifokus först men där skrivs inte så mycket med kärlek som här, mest praktiska saker, och jag kollar nästan aldrig där nu. Här på häxor är jag varje dag och får en glädjekick. Det har hänt massor med mig sedan jag började här. Kram till alla!

[trumman]
0

#15, 18 AMEN!! *lol* Så skönt att höra att fler av er vettiga bröder också sett saker och ting för vad de är.

Outrageous
0

Jag blev tipsad av Lorelai. :)

Alvljus
0

Jag sökte på google efter wiccaforum vill jag minnas, och hamnade till sist här. Var medlem på ÖN och lite andra iFokus-forum också men tröttnade, precis som flera andra här, på allt detta prat om orber och liknande. :)

Här trivs jag!

Blodeuwedd
0

#31 Bröder?? Hm.. 
Jag såg oxå allt det där och jag KAN inte ens kika in där utan att få rysningar och dåliga vibbar!
Tacka vet jag den här sidan… Ni är för underbara allihop. Kyss

[trumman]
0

#34 ….och systrar! :D

SEViking
0

ÖN är säkert en bra sajt för dom som trivs där, nu ska vi inte svärta ner andra forum bara för att VI inte trivs där.

Var glada att det finns en plats till oss allihopa istället, jag tycker de bara är finfint att orberna behandlas någon annanstans till exempel, men folk får ju vara intresserade av vad som helst, även här har jag förstått.

Så att svärta ner andra tycker jag e att falla till samma nivå som dom. Var glada för deras skull istället.

SEV Oskyldig

[trumman]
0

Enig med dig SEV men tycler du ngn har svärtat ned ÖN i tråden SEV? Jag har bara sett folks ärliga mening uttryckt här iaf.

Mvh, T

SEViking
0

Härligt trumman

Ärliga meningar har alla rätt till att uttrycka.

SEV Oskyldig

Endroppeihavet
0

Jag hade hört om det på något forum.. o sen gick jag o tänkte på d hela dagen o sen googlade jag om något helt annat och hittade hit..

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Darkmoonia
0

Hamnade på ett annat ifokus-forum från början och upptäckte till min glädje Hif

OT fråga: Vad är orber?

Coturnix
0

(#40 Runda "föremål" som kan dyka upp på fotografier. I synnerhet med digitalteknik och vid blixtfotografering. Och extra ofta om man skakat en filt före fotograferingen. Bland annat.)

SEViking
0

#41 ha ha ha

SEV Cool

[trumman]
0

#41 Damm m.a.o.

Helt riktigt. Inget annat.

Nuförtiden, eftersom det är så lätt att få orbbilder via mattskakning, har orbvännerna kommit på en NY idé för att bevisa att de har rätt: de gör skillnad på damm och damm. De vanliga dammet erkänner dom också som damm eller fuktpartiklar, men för att hålla fast vid sin idé om orber så hävdar de att de mer färgglada, tydliga dammpartiklarna är de som är Orber :D

Det är givetvis en väldigt ny idé som kommit av att det är så lättbevisat att det är dammpartiklar som fånga5ts av mobilkamerans avläsningsteknik.

:)

Mvh, T

Blodeuwedd
0

*undrar om jag ska lägga in en bild på en orb* ?? Hm. Flört

BranDuir
0

#44 …snälla rara söta …gör INTE det…jag är allergisk..

Cristine
0

Själv letade jag efter medium, landade på Ön nu är jag mer och mer här, men jag går också in på Svensk Natur..mycket för dom roliga historierna..Personlig utveckling för jag tycker dom är stronga +ett par till.Jag tror vi är rätt så många som hoppat hitSkrattandefrån andra sajter.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Devona
0

sökte på häxa på google, jag är fast sen dess Skrattande

_RS_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#44 & #45

Jag och min morbror lekte lite med två blå laseraggregat, vi körde en fokusering på varje ca 30 meter bort i dimman. Sedan tog vi kort på det när vi fick till en "spöklik" form av en utomjording.

Förberedelserna tog väl ca 50 minuter och ingen kan analysera originalbilden och se hur vi gjorde. Det är helt enkelt ett ljusfenomen som uppstod i dimman i Borlänge 23/12 2004.. hehehe

"fenomenet" borde väl varit ca 1,5 meter, tvärs över.

Tror att de som vill övertyga folk lägger ner mer tid och energi än vi gjorde… iofs skulle de ju inte tala om hur de fick bilden heller. ,-)

Blodeuwedd
0

Snälla kan jag inte få det…. bara en liiiiten?? *s*
(liiiiiiiten liiiiiten…)

Elisabeth-J
0

*Ler stort* Jag hittade till iFokus för ganska så länge sen och går runt bland sajterna, läser och skriver där det finns intressant läsning, som här t.e.x ;)

Jag hittade till iFokus genom min son Jim som hade Goda nyheter och Häxor iFokus var den sajt som intresserade mig först :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ANBC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Via en väninna fick jag reda på sajten.

[Hellas]
0

Jag hittade till ÖN av en slump som sedan ledde mig hit, jag var härinne ganska mycket för något år sedan men brukar fortfarande kika in lite då och då för att få lite tips och goa ideér.

Haha…….jag ska tipsa alla Orbfrågande personer hit till Häxor istället, jag tycker det känns ganska rättvist att dela lika :retas: eller vad säger du Trumman *ASG*?

Just ja…jag är en Ö -bo

Blodeuwedd
0

Av princip och respekt med de som är allergiska här så svarar vi inte på orbfrågor.. Ha ha ha!! *tror jag* Flört

Pyrola
0

Jag hittade hit via Helgon.net. Där finns ett Wicca-forum, men det är rätt låg medelålder där så det blir inte så värst seriöst.

Lorelai
0

jag behövde hitta ett forum som besvarade mina behov. Så jag googlade! :D Senare såg jag att iFokus finns rekomenderat lite här och var.

#54Ja.. helgon.nets problem är just den låga åldern. Det bara går inte att föra fram en sakfråga där. Var gång en häxa skriver i det forumet skall det först plöjas igenom tio:

"Detta är wiccaforumet, klart du följer lagen om tre."

Det håller liksom inte.

Tuva-Lena
0

Jag kommer från ÖN som jag trivs väldigt bra på, men steget är inte så långt till häxor tycker jag. Och här har mycket naturanknytning - något tilltalar mig. :) Dessutom är jag Sajtvärd på alternativbehandlingar, som också anknyter lite till häxor.ifokus, så jag hoppas att ni vill hälsa på hos mig och dela med er av er kunskap kring örter och annat smått o gott kring själens och kroppens välbefinnande. :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[trumman]
0

#52 Isf hoppas jag Iram har den goda smaken att radera alla sådana inlägg, för blir Häxor iFokus ett likadantr orb-hak som ÖN kräks jag högljudt och sparkar vilt omkring mig som en obstinat bäbis :)

Så DET så!

Outrageous
0

#55 Jag har aldrig varit aktiv på forumet där, men kikade runt lite häromdagen. Hittade flera personer härifrån, samt andra bekanta. Det var lite roligt.

BranDuir
0

Nu handlade denna tråd ju inte om grannforumen,,,,smaken är ju som sagt delad…utan om hur vi hittade hit…ÖN är jättebra för alla som trivs med det…häor jättebra för alla som trivs är…vilket jag gör!

NancyAlke
0

Jag springer ofta runt på iFokus, så jag hittade hit. Är fortfarander mera aktiv på ÖN och har även varit väldigt aktiv på kolhydrater…  Men det verkar som om ni har en väldigt go stämning här inne i alla fall, så jag kommer garanterat att svepa förbi även här rätt ofta…

isnornin
0

vad är ön för ställe?

MVH Isnornin

Iram
0

Ja, dyker orb-terrorn upp här på HiF tänker Iram snabbt förvandlas till en rabiat Sajtvärd som raderar så tangenterna ryker!

Kyss

_RS_
0

Övernaturligt läser jag in i det och det har stämt hitills… ;-)

Anco
0

Hittade hit av en slump… eller rättare sagt kom in på Ön först. Det passade mig inte helt så jag kikae runt lite till och hamnade HÄR!!! Det har jag inte ångrat en sekund. Gillar när det är högt i tak och man kan skoja och skratta med folk (inte åt folk) utan att det tas på fel sätt. Här kommer jag nock att stanna!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

fridelfina
0

sökte på gerbiler för ett år sen ungefär och hittade på så sätt iFokus, sen tog det nog ett halvår eller så innan jag hittade häxorna på iFokus.

Tänkte på det nån sa om låg medelålder på annat forum, finns det nån undersökning om åldern på detta forum? Känns som om det är en väldigt blandad grupp med stora skillnader i ålder?

[trumman]
0

#62 YES YES YES! *bows in utter worship*

2Dark4u
0

Min flickvän "lurade" hit mig ;p

*Almatari