Häxor iFokus

Häxor

Etikett: sabbater-och-högtider
Läst 917 ggr
Hias
0

Önskar eder en trevlig Beltane.

Idag så vill jag skänka eder alla en värmande tanke Occh att ni alla får en skön och vacker dag(Beltane) Jag skall själv iväg och fira detta me min Förstfödda dotter som idag fyller 21år och vi har vår egen tradition denna dager. Sedan blir det att finna elden och de små får sin del av dagen. Men som sagt va hoppas ni får en skön och vacker dag och Välkommen nu kära våren…BlessedBe Hias

BiGavia
0

Koltrasten har välkomnat våren här, Ha en trevlig Beltane själv hoppas ert firandet blir ljust och varmt som det ska vara, när våren hälsas. Många kramar till dej Hias

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Pyrola
0

Glad Beltane! Synd att vädret inte är lika fint som igår. Jag tog ut katten en stund och hon njöt av att få känna gräs under tassarna.

Waara
0

Önskar dej,Hias detsamma,och alla er andra.. en riktigt  fin Beltane.

BB//W

isnornin
0

Trevlig Beltane!

Hias jag sov i natt!!:) så glad jag är!!:)

I morgon fyller mitt lilla frö år;) Jag brukar berätta för henne hennes historia…. ja hon hade lite brottom till världen min lill skrutta;)

Hoppas att ni och din stor tös får en bra dag!!!

Bless you!<3

MVH Isnornin

BranDuir
0

Så ock till dig älskade syster! Må din högtid bli välsignad av alla makter och välsignad igen !

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

SEViking
0

Önskar alla en trevlig helg.

SEV Cool

fairytindra
0

jag hoppas att ni alla får en riktigt trevlig beltaine. Jag för min del har förra årets firande i starkt minne då vi var i göteborg vid en sjö med ugglors ackompanjemang, mycket folk, skönsång och grillning. Där hade vi vårblot och en namngivningscermoni av en liten gosse. Så det får jag leva på i år igen och jag får i stället se fram emot träffen i Mora i sommar kram på er Tindra

Hadina
0

Önskar dej systrami och alla andra med en välsignad högtid!!

_

Brightest of Blessings

_

Darkmoonia
0

Önskar alla en riktigt skön högtid!

Coturnix
0

Önskar alla en innehållsrik och fortsatt vacker dag och kväll!

Astrina
0

Önskar er alla en fantastisk dag och kväll!

Blodeuwedd
0

Ha en fantastisk dag och kväll systra mi. Varma kramar från en BW

trampolin
0

Trevlig Beltane allihopa :)

Alvljus
0

Önskar er alla en ljuvlig beltaine!

Nu åker jag iväg ut i skogen några dagar. *vinkar hejdå*

Brokenfether
0

Givande och skön Beltainne till er alla. BB/B

Moonchild
0

Önskar alla systrar och bröder en underbar Eldsafton/Beltainne!

Må Gudinnan välsigna er idag och alla andra dagar :).

Outrageous
0

Hoppas alla får en underbar dag :)

Mist
0

Hias !!
Önskar dig och de dina en magisk , kärleksfull och harmonisk
dag / kväll , må magin stå er bi… Sänder värmande tankar till er alla …

Till er alla andra önskar jag magisk , kärleksfull och trevlig kväll , må magin va med er och harmonin flöda genom er till alla där ute . Kramar & tankar sänder jag till er !! // Mist

Anco
0

Till eder alla systrar och bröder tillönskar jag en underbar, harmonisk och kärleksfull helg.

BB

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

blodtopp
0

Ha en alldeles underbar Beltane idag! Själv ska jag fira själv först hemma vid altaret sen blir det grillning hemma hos en kompis =)

Kramar till er alla!!!

LinaN
0

En god Beltaine till er alla! Må eldarna lysa klart för er!

Själv ska jag och en god vän fira Beltaine ute i skogarna, hedra guden och gudinnan, hedra varandra och ha en underbar stund för oss själva utan en massa måsten och annat trams!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

_RS_
0

Hoppas Sol och Jord ser till er så ni får fint väder och gott att äta. Här är det tyvärr inga eldar, så jag kommer att tända en symbolisk på altanen senare, eftersom man heller inte får elda alls ute :/ Norge är ju som bekant aningen mer kristnat än Sverige.

Oavsett… Jag tänker på er alla systrar och bröder som ägnar den gamla livsföringen en extra tanke denna dag. Alla ni som är förälskade… glöm inte att glädjas åt det, så vi kan smitta de ensamma med glädje och ni upplysta gläds åt det, så vi kan dela med oss till de som fortfarande vandrar i skuggorna. Framför allt… Ta in eldens värme, folkens, så vi kan värma de frusna.

Ha det trevligt ikväll… //Er tillgivne _RS_

BiGavia
0

Kram RS hoppas att din afton blir ljus med dina barn och fru. Ska elda senare ikväll….

Vandra i Ljus å SkönhetFlört