Målningar till altare
Hejsan allihop
Jag målar i photoshop och brinner för konst med starka färger, symboler och gudinnor och väsen. Jag kommer inom en snar framtid att lägga upp en hemsida för dig som är intresserad att köpa en egen målning till ditt altare eller hem. Jag tar även emot beställningar och önskemål om egna motiv under förutsättning att de kommer målas i den stil jag kan och gör.
Här nedan följer ett ex på en altaremålning. Jag målar även målningar med enbart symbolen för gudinnan, för den som önskar något enklare=)
För den som vill se mer målningar hänvisar jag till mitt galleri och PM:a mig för prisinfo=)
*Kram*

Mycket vackert och klart intressant/BB Hias
Tack Hias

Ja dom va mycket starkt talande …

Vacker! Jag är obekant med detta sätt att måla, hur fungerar det om man beställer en målning? Skrivs den ut i färg på papper då eller?
Jag kan inte komma in på din sida här, den är låst för mig.
Kika in på nytt Alvljus, jag låste just upp den:-) Målningarna trycks ut på stans lokala tryckeri, på ett grovt papper med lite glans om man så vill. Just dessa målningarna jag har i mitt galleri har storleken A3 =)
#5 Aha, reprotryck! Smart! Då kan man sälja samma målning om och om igen! Det ska jag komma ihåg - tänk, här har jag sålt orginalen :P jag kunde ju tjänat samma pengar om och om igen ju om jag tryckt upp kopior istället.
Mer kraft i ett orginal iofs, men ok, svårt med "orginal" om du gör dom i photoshop :) Men om man nu ska ha en målning eller liknande som ngn slags altarbild tänker jag. En tryckt kopia som kanske 10-12 andra häxor också har på sina altaren innehåller nog inte samma swoosh! … men ok, smaksak.
Tack för tips!
Mvh, T
Absolut Trumman, en smaksak=) Beställer man dock en unik målning kommer den inte masstryckas. Då är den din och ingen annans. Dessutom är jag av den fasta tron att den får den kraft du ger den:-) Och jag som konstnärinna målar av hjärta och själ, så målningarna har kraft nog*tycker*=)
Här har du en framtida intressent bara jag får byta gård förstför den ska ju passa in där!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
*ler* Det är bara att höra av dig när du vill köpa Cristine, efter helgen finnas en hemsida att kika in på, Kraaaam=)
Vackert! Får jag komma in och titta?
Hej Astrina
Alla som är nyfikna är varmt välkomna, jag kommer sätta in länken till hemsidan här och på min sida:-)

Får man fråga om du målar på vanligt sätt också, alltså inte i datorn? Sen tycker jag inte man kan kalla detta för "målningar". Det är ju inte något måleri här, utan digital grafisk konst.
Vänligen Ayena
Nej det gör jag inte, jag målar endast digital konst numera, den nya "eran" av konst/måleri kan jag tänka mig att det kommer kallas=). Och jag har en penna +pendslar och använder färger om än digitala, så jag kallar dem målningar:-) Men det är ju upp till var och en vad man vill kalla dem. Skapelser går minst lika bra:-)
Kontentan är dock, tycker du de är vackra och vill ha en egen skapelse/målning i ditt hem, så hör av dig
Mvh
E

Fint. Jag har själv planer på att börja göra lite häxkonst, fast med oljefärg då.
tack, "Alla sätt är bra utom de dåliga:-D"
Du är grym gumman :)
Och du , jag har ju redan beställ från dig ju… Men ialf så lär jag beställa fler saker :)
Kramar till dig !!
Vi gör vår lilla byteshandel Goaste Mist*Krama* PM:a mig om dina önskemål ang färger och form på din gudinna*Kraaam*
Hehe , är det dax snart då ?
Hmm , måste springa till tvätten osv :)
Men mailar dig sen , skicka din mail adress till mig vettja :)
Kramar & tankar !!
Det ska jag gumman*Krama*

# 13 - Jag målar själv med olja och tecknar även, dels i blyerts och dels med kol. Men jag gör även digital konst, använder mig av Paint Shop Pro, det är nästan samma sak som Photoshop.
Jag är av den gamla skolan som nog tycker att målningar just är målat på duk, pannå eller papper. Man kan ju göra mycket spännande med digital grafik naturligtvis men jag hoppas verkligen inte att detta ska ersätta den "gamla" formen att skapa konst. Det finns säkert plats för båda teknikerna i framtiden.

#6, du får gärna för min del, behålla orginalet, jag är jättetacksam för en bild skapad av dig, men du, se till att det blir en underbar kalender, för fler att njuta av då.
#21 Jag har tänkt på det där med kalender.. och där bör formatet vara LIGGANDE, och jag gör så lite sånna… men ok ok, ännu en utmaning att utvecklas under!
Wow så vackert! Särskilt hon i grönt hon är ju sååå härlig! Och så bra det blev med blandningen av foto/målningen! Och du också vackra fé! Kram
#20 Som sagt, alla får kalla det var de vill=) En del kallar konst en vit tavla utan någonting på, så mångfalden av uttryck är bara härlig:-) Olja, blyerts, kol, digital konst osv..ja det finns plats för dem allihop :-)
#23 Tack *Krama* Ja, jag har börjat kika lite på foto/målning också ett spännande skapare-sätt:-)

Vad kostar en bild och hur stor är den?
Jag PM:ar dig Ayena=)