Om Häxor
Ja, nu kanske jag gör nåt jag inte får men då åker ju bara inlägget ut så det är nog inte så farligt. Jo i morronkväll är jag på Ljusgården i Linköping och pratar om häxor, ifall någon i närheten känner sig hågad 18.30…
OOna

Skulle vart riktigt intressant om man bara bodde en aning närmare=P
Bless
Suck, i fel ända av landet..
Vandra i Ljus å Skönhet
Det finns väl fler tillfällen…jag rantar ju runt lite till kvinns då och då…

Jag kanske dyker upp! :)
# 4 om du gör det, så kom fram å sej hej….det skulle vara jätteroligt.

Det ska jag absolut göra om jag lyckas ta mig dit. 

Jag sitter i Oslo, men vilka delar kommer du behandla, så jag vet vad jag missar…
Synd man bor i mellansverige!!Brukar du inte komma hit.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Du kanske kommer till skellefteå nån gång…
Vandra i Ljus å Skönhet

Kom till Växjö! :) Här är det fint när det inte regnar ;)
Ojsan va roligt att det finns intressenter….ordna nåt vetja så kommer jag….kostar nästan bara min resa och mitt uppehälle och den utgiften betalar deltagarna lika…
ja, vad ska jag prata om så du vet vad du missar RS….det mesta som kittlar häxans näsa… här nedan ser du programmet
Tisdag den 29 april kl. 18.30 - ca 21.00.
En föreläsning av en Häxa och Prästinna i Gudinnans tjänst. Oona Ingasdotter är en nutida häxa med rötter ur flera olika andliga källor. berätta om örter, magi och ceremonier samt högtider runt passager i livet Oona invigdes till Prästinna under en ceremoni på toppen av Glastonbury Tor i England 1994.
Väl mött till en oförglömlig kväll som avslutas med en kort inre resa.

Tack för en trevlig och intressant kväll Oona! Roligt att kunna passa på och gå på något som var i närheten för en gångs skull. Sådant gillas. 

Jag hade definitivt dykt upp om jag fortfarande hade bott i Linköping. Attans att alla roliga saker händer när jag har flyttat därifrån.

Fel ände av landet! *suck*
Hade varit intressant och fått komma dit!!