Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 910 ggr
Lorelai
0

Hjälten _RS_

Idag genomförde min älskade make en ordentlig hjälteinsatts. Han räddade faktist en äldre hundvalp från en brunn!
Hunden hade lekt på ett område här bakom vårt hus, matten ropade på hjälp när han och våra barn passerade. Han skickade hem sin bror med våra barn till mig att se efter barnen och hämta verktyg för att kunna dra upp hunden. Undertiden som barnen dyker upp här och myntet trillar ner har _RS_ lyft upp hunden ur en brunn med ungefär 3 meters djup.
När hunden ställde sig upp på bakbenen var han tvungen att hänga ner i brunnen för att nå ner till den, en schäfer. Den drog han upp.
Vi såg brandkåren rycka ut i godan ro och gick då för att möta hela sällskapet. Räddad hund, skärrade matte och hjälteduktiga _RS_.

Jag säger bara. Tacka Gudar att det var hunden som trillade ner i det hålet och inte ett litet barn. hunden tål mer stryk än vad barnen gör, med allt som stack upp där nere. Men nu fick de vackert täppa igen sitt vattenhåll igen, räddväsendet.

Du är en hjälte _RS_. Inte alla kan genomföre det du kan. även om många fler skulle vilja.

Waara
0

Dagens ros från mej me.. verkligen!

BranDuir
0

Hatten av för dig Broder

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hias
0

Absolut en fång me rosor och en Hedersmedalj till dig broder..

Hadina
0

Här kommer med en ros!!

Mist
0

Ja det kallar jag hjältemod… * rosor till dig _RS_ *

Veyla
0

Fler sånna som dig RS och världen blir säker att vistas på!

BiGavia
0

Hjältekram

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Mist
0

Mmm , tycker jag med :)

spindelfot
0

vilken fin historia, låter som något för sos alarm :)

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Moonchild
0

Åh, det var fint gjort! Håller verkligen med alla ovanstående kommentarer! *stående ovationer*

_RS_
0

Vi var ju redan klara innan räddningstjänsten lyckades komma sig på plats. Då hade hon ju ändå ringt en stund innan.

Tack alla, för de fina orden… Nästan så man blir lite rörd.

Vet inte vad mer finns att tilläggas i denna saken. Det finns andra fina historier, men de tar vi en annan gång…

isnornin
0

BRA jobbat!!! Rosor till dig!!

MVH Isnornin

Wargmane
0

Wow!!!   sånt gillas *ler'

Gött jöbb !!!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Jodrena
0

hehe, ja jag har ju visserligen redan hjälteförklarat dig men hatten av och rosor till dig _RS_ !

Lorelai
0

ja.. detta är han, min man. Mirakulix! *hehe* Ja han är något särskilt det vill jag lova. Nu tvivlar jag ju inte en sekund på mångas förmåga att stanna upp och göra vad dem kan för att hjälpa till i en stund som den. men denna gången var det han *sjunger* och honom skall jag hurra för vinnaren är han..

Mist
0

Åhh , du är go du Lorelai :)

Outrageous
0

Härlig insats. :)

Brokenfether
0

En verklig räddare i nöden…all heder åt dej _RS_  --,-´-@

varulven
0

ooh bravo bravo :)

fridelfina
0

Vad härligt att det gick bra för "liten" vovve! Bugar för räddaren i nöden! Låter som nån episod från de där djurpolis-programmen min dotter älskar att se.