Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 846 ggr
Waara
0

Tack från Waara

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det bara är som det är …. alla vet … men det uttalas inte direkt.. inte sådär påtagligt … jodå! … häxkonst o trolleri..det funkar! …näe…det är dock lite dolt ..alla häxor o magiker vet …men …inte mer med det …det bara fungerar liksom ….på ett naturligt sätt…en balans mellan magi o leverne..ett skönt flöde så upplever jag det…

Nåvä …bli inte förskräckta nu..:-) ..men jag har fått äran att lära känna flera häxor här på forum …ett par magiker oxå för den delen…så jag,för min del tvekar inte…

Som "färsking" inom genret …så kan jag icke tro på slumpen längre…

Iaf. vad jag här vill göra är att framföra mitt innerligaste TACK …till Er som tog mej under era vingar …till er andra givetvis oxå…för att ni finns…..

Utan er hade det inte gått!…jodå,det hade det nog.. :-)… men vägen hade varit betydligt krokigare………

Blessed Be!

//Waara

BranDuir
0

Bless you upon your path !

Visst fungerar det..detta flöde….ofta med små subtila nyanser, små sm å tecken som det gäller att lära sig att tolka och se….och att inte tolka för mycket heller…som en vän säger "ibland är ett löv bara ett löv"  men ibland är just det lövet ett litet varsel …magi är inte Joe LAbero ' s illusioner och storvulna gester…..utan det där lilla lilla som leder dig rätt…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hias
0

Systrami klart att de fungerar och för mig så naturligt så .Som vår broder här ovan nämner#1 och finner man sin inre styrka och vet vägen man skall vandra så finns där inga hinder som inte går att kliva över.Bless you och vandra nu vidare i Frid och harmoni. Hias

Jodrena
0

:) måste bara påpeka att bilden du lagt fram är skrämmande lik cd-omslaget på skivan jag köpte igår. hihi. Var tvungen att jämföra och jisses … det är inte samma bild konstaterade jag men skulle kunnat vara. lägger kanske upp en bild här senare bara för att visa. Nu har jag litet brått.

kram!

_RS_
0

Nu tar jag inte personligen åt mig av vad du skrivit, men jag håller med om att detta forum har gjort mycket för mig personligen och min familj, den ökade harmoni vi fått de senaste veckorna är ojämförbart mot tidigare epoker av min familjs tid tillsammans.

Detta forum är riktigt nog väldigt bra för att ventiler, behandla och släppa in. Som du tidigare skrivit är detta lite som en enda stor sammanslutning. Det kanske är den moderna tidens arbetssätt för våra likar, framtiden får utvisa. 

Den är däremot skrämmande lik den bilden som ligger under exempelbilder i delade bilder i Winndows :D

Waara
0

#1 Du vet…

#2 Köpt en present till dej idag…eller rättare sagt flera små…

#3 Vad roligt att du kände igen bilden på skivan..

#4 Bara glad att vi är fler som känner så…delad glädje är dubbel glädje…känner som du,ökad harmoni…

BB//W

Hias
0

#5 systrami du är en stark och värdig kvinna och jag känner att du kommer gå långt på din nya väg och få ett underbart Liv i harmoni nu! Häxigaste Kramar Systrami.

Waara
0

#4…det var nog där den låg,den fina bilden…fin tycker jag!

…ärligt talat vet jag inte riktigt vad som ligger under mina bilder då det e barnen som lägger in kort o så…men det gör inget..jag tar nåt där…kan oxå vara från mobilens bilder…osäker.. Hmm

Jodrena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Menar du att det är bilden från skivan? för inte är den en exakt kopia men så gott som, exakt samma färger och allt, det enda som skiljer sig är lite av konturen på skogen… tror jag.

Waara
0

#8 å vad fin!! ..nej jag menade min bild…vet inte vart den kom ifrån :-)…den låg under mina bilder…:-)

Jodrena
0

hehe, blev bara förvånad över likheten. Kanske är samma fotograf/samma kväll/annan plats :)

Waara
0

#10..jaa…när du säger det så,…är skivan bra? har du hunnit lyssna?? Glad

Trevlig lördag//W

Jodrena
0

Mja, jag stod och funderade på den när jag väntade på bussen i morse och gav den betyget "Bra, bara bra, varken hänförande eller dålig" :)