Dagens Glädjeämnen 25/4
Med hälsning från BranDuir som tyvärr inte kan posta ännu :(.
Anna till undsättning! Berätta om allt fint som har hänt er på den här underbara vårdagen.
Mitt glädjeämne idag var att jag fick tillbringa extra mycket tid med en av mina käraste vänner och att jag träffade killen som jag är intresserad av som jag inte har träffat på en månad säkert. Kan man säga knäsvag? :)
Berätta, berätta, berätta om er dag!
Kram från Anna (och BranDuir!)
Eftersom iFokus låg nere så va man ju TVUNGEN att hitta på nåt. Så d blev en lång skogspromenad och vad hittar jag där.. en ÄLG någon meter ifrån mig. Hua.
Jag går på en liten stig och bredvid mig går ett dike och på andra sidan ser jag något stort och tänker "va e d där för missformad häst… vänta nu… d ser lite ut som en ÄLG.."
Som den stockholmare jag e har jag faktiskt aldrig sett en älg så där nära förut.. förutom på skansen.. som tur va så verkades den inte misstycka att jag pilade iväg fort som bara attan därifrån.
Sen gick jag mest och va helt förundrad över att det kommit så mycket blommor. O snart så björklöv.. så jag kan göra björklövs skrubb.
Idag va d bara jobb… o jobb. o jobb. blä.

Ja här har det verkligen varit på uppsving. Inte bara för att iFokus kom upp på knäna igen. :P
Jag blir bara friskare för var timme men kan inte låta bli och förundra denna förkylning som ätnligen fick denna reklam att bli logisk.
"Ni kvinnor ni snackar om att föda barn…"
Aldrig varit maken till förkylning. Sjuk har jag varit och förkyld. men aldrig på det här viset.
Nåja.. här har segern firats med att städa badrummet, ordna med en torkställning för det som har skördats. Några potpurri har plockats ihop. Det brinner ljus i nästan vart rum. Vi har planterat och sått. Jag såg till och med ett skott utav Johannesört så ser jag nu ett av lavendeln med! Jag verkligen känner hur hemmet drar sig en lättnadens suck över att jag är pigg igen. Antingen så ser jag en förmsak utan lite regndroppar eller så behöver fönstret putsas. Vilket tror ni är mest sannorlikt?
Väl mött - signe dessa nya servar.
# hopp…har bestämt mej för att det som blir det blir…
Jag önskar er alla en skön fredag kväll…
Har saknat er,mina vänner här på fokus..
BB//W

Vilken underbar dag vi ha haft i stockholm#3 systrami du är så på rätt väg de vet jag i mitt innersta….Ja man har saknat eder systrar och bröder /BB Hias

kan ju ialla fall svar på posterna….har haft en underbart trevlig dag…med samtal med goda vänner….långa samtal med älskade vännen……
may all your night be blessed
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Solenstrålar! Bakat chokladmaränger!;) Fått ny läxa, kul;) Annars..
MVH Isnornin

Skönt att höra Lorelai, att du börjar bli bättre!
Dagens glädjeämne blev visst att jag äntligen kan komma in här jag med. Bara tittat på när ni andra fått skriva :P
Klarar det…. mkt er förtjänst…så ni vet,ni är så viktiga!
Godnatt!
BB//W

Glädjeämnen idag…
Fixat biljetterna så vi kan hälsa på min äldste pojk, allt för länge sedan vi sågs nu. En vecka hemifrån kan vara på sin plats nu, känns det som.
Glädje för i dag!!
Började dagen med att ta en solskenspromenad å sjunga med fåglarna. Sen frukost och vedhög. Vedhögen minskar sakta men säkert.. men ack vad mör jag är i ryggen.
Å så fick jag min trumma idag!!! Så fin är hon och mörk i rösten. vi ska lära känna varandra långsamt.
Dessutom har jag fikat med en Viking å det är ju alltid spännande. :)
Trött som en gnu är jag nu. *Gäääspar*