Avgörande dag närmar sig
Nu blinkar hon snart slut för kvällen. Batteriet i datorn det vill sig sägas. Då skall jag ta ett renande bad innan bädden får sin gäst.
Klockan 06:40 sitter jag på tåget till Örebro för att sluta upp med de andra som skall på samma samtal som jag själv.
Jag skall ta mig till en plats jag inte vet vart den är, ens med en gps.
Sedan kommer jag, förkylda jag var i samtal från 08:00 till 17:00, då jag vandrar till tågt.. Sätter mig på någon plats och sjunker in i dvala.
Förmodligen ringer jag min familj innan jag dvalar.
När klockan är närmare 19 är jag hemma igen, jag vet vad jag vill göra då. Sova.
Välsigne eders dag. Jag önskar er alla väl.

må din dag vara fylld av segerns sötma och alltets krafter …..blessed be you nine times ninefold!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Jag ser att jag glömde nämna att det gäller de sista intervjuerna för teckentolksutbildningen.
Tack BranDuir. Det bär jag gärna med mig.

Håller verkligen tummarna för dig syster! Lycka till, god natt och bless you!

oh! jag ska tänka på dig imorgon och hålla tummarna. Hoppas allt går dig till mötes!

Lycka till, Lorelai! 

Håller med ovanstående! Hoppas du får en bra dag! Lycka till :)
Håller tummar och tår (pektån) för dig imorgon och önskar dej Lycka till..*L

Ja verkligen, lycka till!
Lyckospark i baken!
Kramar.
Vandra i Ljus å Skönhet

Ska verkligen tänka på dig i morgon! Hoppas så mycket för din skull!

Lycka till Lorelai!!! Kramar och tankar till dej under morrondagen!!

tummar, tummar för dig! Lorelai
kramar!

Här hemma kommer vi iallafall hålla alla tummar som finns och så kommer jag nog bränna lite i köket, skall du se. Nu har jag iallafall programmerat GPS'en och visat hur den fungerar, så hittar gör du.
+ i kanten för dig som gör detta.

oh heja lorelai!

lycka till gumman :)

Haha! Ja en gps kan jag i alla fall inte navigera.
Ja nu så var jag hemma. Dagen började med att tåget var försenat. Det följt utav att jag absolut inte visste vart jag var slutade med att vicerektor kom och hämtrade mig med bil. Det enda jag tänker är:
"Ja dem kommer inte att glömma mig i alla fall.."
Efter en snabb genomgång är det direkt till svensktalsintervjun. Den fungerade bra. De var lite tvekande om min tatuering, ansiktsdekoration som sådant är inte lämpligt med teckentolkning .Men där har jag en gammal lösning. Jag har nämligen löslugg. :P
Följt efter det var det teckentolkssamtalet och det gick lite trögt först. Men sedan förstod jag vad det var dem ville och då gick det lättare. De såg nöjda ut med hur jag memorerade tecken och kunde använda dem.
Dagen flöt vidare med en svensklektion och en teckenlektion. Teckenlektionen var skoj. Jag lärde mig några nya idag med.
Det enda tråkiga är att jag är så förbaskat förkyld att jag har ju inte direkt varit mitt bästa idag. Men.. jag hoppas på det bästa. Tarotkortet jag drog om vilket besked jag får nu nästa vecka fick jag narren. Det tar jag som ett bra tecken. Narren är i början av sin stig, han sätter precis fart och skall utvecklas. Så nog tycker jag väl att det är ett positivt besked.
Nu skall jag orka mitt bästa att kolla de skrivna trådarna här.
Kram till er och tack för era lyckoönskningar. Jag tror banne mig att de hamnade rätt.
#18 Man kan inte göra annat än sitt bästa utifrån sina förutsättningar. Vad kul att det kändes bra! Jag tror på dig "lösluggs-fia"! :))

Vad roligt att det känns positivt. :) Satt och tänkte på dig tidigare idag. Visste inte vilken tid det gällde.