Häxor iFokus

Häxor

Etikettmånen
Läst 797 ggr
Astrina
0

Fullmåneaktivitet?

Kan hända att det här redan behandlas i en annan tråd men det är så mycket aktivitet här att jag knappt hinner med. Så jag startat en ny! :)

Jag är lite nyfiken på att veta hur ni har firat fullmånen den här gången. Har ni förresten firat den på något vis? Det behöver ju inte vara en självklarhet att ni har gjort. :) Har ni gjort någon ritual? Pyssel eller nåt ni brukar göra vid fullmåne?

Själv har jag inte haft tid eller möjlighet av olika anledningar. Lutar dock mot att jag tar det ikväll då jag är ledig imorn och inte behöver gå och lägga mig i tid för att komma med tidig buss. Blir nog nog något på balkongen skulle jag tro.

Hias
0

Jo jag hängde ut mina alla drömfångare ,laddade min stav ,samt bad om hennes kraft till olika magipåsar och mitt speciella rituall/renings vatten,kristaller lades ut +sonen stav jag la ut lite av mitt Mooncermonisalt på mitt altare på min balkong och bad till gudinnan om olika ting som jag behövde vägledas i avtackade henne sedan med en sång och dans. Jag vet inte hur många grannar som kan sett detta men de flesta är ju vana vi detta laget men för eventuella nya grannar så lär de säkert varit en speciell syn. Men vem bryr sig om va de tycker jag är jag och de kan ingen ändra på . BB Hias

svartmask
0

Låter härligt Hias.
Precis, du är den du är, så är det med oss alla. Take it or leave it^^

Blesses and kisses

Hias
0

Puss i pannan Svartmask för du är den du är Bless you/Kan sända dig lite av Moonsaltet om du vill ha till nästa fullmåne …

Astrina
0

Låt mysigt Hias!

Hias
0

De är det Astrina lovar dig Kan sända dig oxå en uns me Moonsalt till nästa Fullmåne…

svartmask
0

Åh låter massa fint de Hias. Är det svårt att göra eget sådant badsalt min vän?

Tsi Blesses on alls ofs you^^

Hias
0

Lite hemliga knep som jag lärde mig en gång #6 BBHias

Astrina
0

Till dess har jag nog själv hunnit mixtra och greja lite här hemma så det får du gärna. :)

Lorelai
0

Jag grävde ner en grej och därmed avslutade den historien. Sedan hängde jag upp orosdockorna och magipåse för rensning och påfyllning. Resten av tiden som blev handarbeten i fokus. Använde dagens extra boost till de kraftpåsar jag hade tänkt ta med till träffen.

svartmask
0

Hehe^^ Men hur gör du dina badsalter så bra då? Har du nått spec mjukgörande i, för mina torkar bara ut:P nått tips kanske?
Tar mer än gärna emot badsalt från dig Hias, för de skulle hjälpa mig vid min lilla cermoni vid nästa fullmåne^^.

Bless

Hias
0

#10 som sagt va de är en hemlighet som jag fått ärva av en annan häxa ,men så mycket kan jag säga att de är inte vilket salt som helst och sedan är resten en hemlighet. Men jag delar gärna lite med av mitt salt.

svartmask
0

Där ser man, you dont need to tell, jag förstår ;)
Längtar tills nästa fullmåne^^

Blesses and kisses