Majblommor!
Vill bara påminna er om Majblommor! Stödj barnen som har det svårt i vårt land!
MVH Isnornin

Självklart vet inte om mina barn kommer att sälja sånt men har mina korpgluggar öppna BB-Hias
De små änglarna(inte mina,utan grannarna) var ute o sålde igår kväll…. vi har nu köpt till oss alla 3 i familjen:
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Min dotter är ute o säljer! Har också köpt, flickorna vill alltid köpa själva! för sina pengar… pins mm, nu har vi blommor över allt! Min favorit färg på blomman i år!
MVH Isnornin
Hmm..det är lute dåligt med barn här i närheten. Om det inte dyker upp några så kanske jag kan köpa via dig Isnornin?

If hon har några kvar när hon kommer hem i dag…..
MVH Isnornin
Så klart! Och förhoppningsvis så har hon inte det :))

Förra året sålde hon alla på 1 dag!
MVH Isnornin
Vad kul att det går så bra för henne!

Ja! Hon tycker att det är viktigt!
MVH Isnornin
#9 Det låter som om din dotter har ett storthjärta!!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

# o ja det har hon!! Rädda hela världen vill hon!!
MVH Isnornin
Jag vill påminna om att skrivaihop ;)

Är det grammatik lektion!;)
MVH Isnornin
Eller språkpolisen? :)
HA! Men det blev fixat ;) nu är jag nöjd. U R luvvly!

men vad rolig du är…
MVH Isnornin
#18 Jag försöker ;) *kittla* Se, du fnissar ju iaf!!

…Skriver ihop…är det inte det vi gör hela tiden!? Tillsammans, ihop allihop…
#20 Joooo! Snygg vändning! :D

#20, men du, vi skriver ju i s ä r också ju, i gästisen tex.

Jag vill också köpa majblomma! Bäst jag lämnar skogen en stund och ser om det finns några säljare i byn. ;) Jag har varit här så länge nu så i går förstod jag inte hur man skulle vända kortet i avläsaren i affären…
Jag vet ju inte vad det är för färg i år…
Jag har en cigarrlåda i trä med gamla majblommor sparade i. Det var min farmor som samlade sådana.

lila:)
MVH Isnornin

#23, ha ha, vända kortet fel, jo du, det hände mig senast som jag skulle hämta ut pengar, och dotra försökte övertyga mig om att det var fel håll.
-neej, du, jag har alltid haft detta hållet, så det vet jag nog hur man gör.
På tredje försöket så vände jag kortet, och vips, så kom pengarna, hrrm.

ja du #23 jag verkar få se om jag finner nått inne i stan me för kollade upp och i mina barns skola säljer de inga Majblommor va trist vill ju oxå ha en vacker blomma /BB Hias

Jag köpte en var till mig och min sambo igår. :) Riktigt vackra färger i år! Den matchade perfekt till min sjal! :D

har fortfarande inte funnit några som säljer Majblomma här.

Köpte majblommor senast igår, har svårt att neka, men det beror nog på att jag sålde majblommor själv som barn-sen går de till något gott också:-)
Jag har köpt den sista av Isnornins dotter. Jag är så glad för de verkar vara slutsålda överallt. Vilket ju i sig är superbra. :)

Ja det är så bra!!! Tack för att du köpte den;)
MVH Isnornin
Tack för att jag fick köpa den!