Bild på dig?
Fick idén från en annan tråd här. Såg fina bilder på två av våra härliga häxor och nu blir man ju nyfiken… Vem vågar sätta in en bild på sig själv? Den får gärna vara ganska ny, åtminstone från det senaste årtiondet.

Kram Iram, som naturligtvis måste föregå med gott exempel. Här är jag, visserligen innan klippning men ändock… Blir aldrig bra på bild men ni får stå ut. :-)

Hur gör ni för att länka bilder direkt i inlägget?

#8 Posta inlägget och bifoga bild. Klicka sen på bildlänken så att du får upp bilden, högerklicka på den och välj Kopiera. Klicka på Hantera inlägg och klistra in bilden i ditt inlägg, spara igen så ska bilden synas direkt i inlägget.

#8 öppnar bilden, kopierar bilden. Öppnar Hantera inlägg och klistrar in bilden rätt in i fönstret för texten. Fungerar nästan uteslutande i explorer efter vad jag har sett. men svär inte vid det.
*skratt*där ser man vad snabb jag är ibland. Det Alvljus skriver.. jag glömde hela posta inlägget först grejen.
Vad vackra ni alla är! BranDuir min broder, skönare Druid har aldrig vandrat dessa marker.

och var är lilla jag? =/ har ju inga kort på mig själv, finns så mycket annat att fota. Men det kommer ska ni se :)

Kan ju passa på att lägga till en sak som jag har som är en av alla ting min häxlärare lärt mig jag har en speciel bok som jag gärna sätter in bilder på systrar och bröder som jag brukar ta fram om jag behöver lite extra stöd och kraft. Ett tips om de är ok för alla som lägger in sina bilder här att man kanske kan få kopiera av dem och göra sin egen bok me sina Systrar och bröder… BlessedBe! Häxkramar
#14 Vilken underbar ide´Hias..
Min tillåtelse har ni *L

Coturnix plockar kottar i skogen

#14 självklart är det ok!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Bra idé samt påminnelse Hias. Jag kliver redan i dessa fotspår där jag skissar av bilder för min bok. Vilket har blivit ett kraftarbete i sig bara det. :D
#14, självklart systrami!!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

fan det känns som om vi har världens största Coven här…*S*

så sant så BranDuir, en stor härlig häxfamilj är vad vi är^^
Bless

Ja en coven via Internet me många goa systrar och bröder / jag älskar eder alla och vandra i skönhet och ro trots de hemska som just fallit ner om stackars Engla/Häxkramar Hias

VI ÄR EN ENDA FAMILJ!! sä känner jag.. *L*
Visst kära Hias får du det.. men kunde du inte ha väntat tills jag gått ner till vikten jag hade när jag var medlemm på andra saiten *asg*
**_
Brightest of Blessings
_**

#25 för mig så får du va hur du vill bara du mår bra för jag är oxå en liten rulltig gumma / Kolla mitt album satte in nya kort där nu i kväller Bless you

#10 #11 Tack, lite annorlunda från andra forum då man brukar få länka med html. Fungerade inte alls i firefox så fick byta webläsare. *L*
#14 Självklart om så önskas :)

*suck* jag glömde ju ta kort förut (så går det med ett så underhållande forum) så i all hast tog jag nu ett kort direkt efter en dusch (nåja, hann ju torka mig, kamma håret snabbt och klä på mig min kimono-rock först ;) )
Jag gillar icke att posa framför kameran och ännu värre blir det när det är jag själv som är fotograf med min egna kamera som är såå seeeg och man måste hålla kameran helt still, hålla minen, -verkligen posa- i många långa sekunder innan den läst av en, men vad gör man inte för sina systrar och bröder ;) ett klick and that´s it. Inte mitt fel om det är suddigt (vågar inte ens titta!)
Men däremot har jag inget emot om ni vill ha kort på mig som minne så var så goda och ta för er! :)

#30 oj du börjar bli långhårig :D tänkte mig .. nåt mitt emellan det på din avatar och det du har nu.
Vad vackra ni är allihop!

Jaa, jättefina allihop!!

Håller med. Och kul att få ett ansikte på dem man pratar med.

#36 Ser ut som jag när datorn inte gör som jag vill;)
Jag kommer inte posta en bild på mig… Alla skulle bara tappa all den hänsynslösa respekten för mig:/ Ser ut som en liten bebis<.<

Raderat av mig…
MVH Isnornin

Det är härligt att ha ansikten kopplade till personer man pratar med ^^
Blessed be

Ojjj va jag måste införskaffa på fotopapper och färgpatroner nu om nu alla gotar att jag ha dem i min Bos med systrar och bröder som finns omkring mig/Häxkramar Hias

#46 ja du.. Förstå vad pennan glöder flitigt här. Det tar sig ändå litet tid att skissa av ett porträtt. Var bild ritas med omtanke, en födjupning över vem denna är. Utan det blir det en kal och livlös skiss.

Jag vill med ha en kamra!!..

#50 ahhh….ser ju redan ut som en druid ju!

*#¤ pust ¤#* *ler*
Ja, kanske man har att handskas med oanade förmågor. Men man ska inte ropa hej förns man e över bäcken!
SEV 

Vilken fin sjal du har Ceriadwen!
Här är jag=)
skumt Bmp fil, får fixa sen hemma=)

mähh, alla ser ut som fotomodeller. Jag får ta o posa framför kameran snart istället för min nyduschade nuna :P

eftersom mitt hjärta och mina innersta avsikter, är litet svåravbildade, så ber jag om att få avstå, om hundra år, så spelar det ändå ingen roll…..
#62 OOOOO Snygg bil;)

#62 Du är rätt stolt va?:)
MVH Isnornin

#62 OMG ratten ä ju på höger sida xD sött!! xD

#62 Vilken snygg mur i bakgrunden!
MVH Isnornin

BD.. Ja det var ju en bil och glänsa med lite i vårsolen *S*
#67.. Oj jag la inte ens märke till muren.. bor ju med i småland.. ser sånna murar nästan varje dag ju..

#68 man blir lätt hemma blind:)
MVH Isnornin

mur?…vilken mur?…hehehe…jodå jag är rätt glad för släden…*S*

stenmuren
MVH Isnornin

stenmur omgärdar det mesta av trädgården…*S*…småland ju…*S*

Ja du ser hur VI smålänningar är!! *asg*

ååå det är så fint tycker jag med stenmur!
MVH Isnornin

BD
Jag tänkte frågat förut om du köpt bilen på Gålö, den var åxå grön.
För jäkla fin, förstår du e glad åt den.
SEV

En liten sådan där stenmur gömmer det sig bland träden brevid min farfars hus.. Knappt den syns under alla växtligheter.
Julkalendern trolltider skall ha blivit inspelad i de skogarna där, men jag svär inte på det. Kom på det nu.. :)

#75…nej i Klippan kåne….Gålö …det är min gamla arbetsplats…*S*

Jag går i dina fotspår BD, snart vet jag vars din brevlåda bor. *ler pillimariskt*
SEV 

jag är lite avvis på er som kan publicera era bilder på er själva så här :(
Jag får förbli hemlig :(
#80 Jag med;)

#81…hehehe…jag vet hur du ser ut…..och du har inget att skämmas för!

Men hjälp vad snygga alla är - då menar jag verkligen alla! Kunde jag aldrig anat, eller visst visste jag sedan innan att vissa var riktiga kex men inte att alla var det.. 'snygga forumet'
känns trist att posta bilder på mig själv, jag har ju bilder i mitt fotoalbum så det blir ingen spännande premiär.. ni får en spexig bild istället!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
#77 Ja, tänk vad man kan hitta i lilla Klippan
*ler stort*

#78…ja det tro fan …du fick ju in adress för ett tag sedan….. hahaha

Bidde fel där men men…

#84…ja visst är det otroligt..*S*

ha ha ha, men visst lät det kul?
SEV 
Men då.. Ska jag slänga upp en svartvit bild på mig?

Men du har ju redan en ha ha ha
SEV 

*S*…SEV hehe..javisst…..
Ijin…nej då det behöver du inte göra ….bara jäklas lite ju!

haha way to go warulven xD

#93 .. någon du klär ut dig till nattetid..?
jag ska också visa ett alter ego (inga fler bilder sen, jag lovar - men det är bara så kul att kolla på olika bilder och så) Dagen innan min son föddes, här har jag varit gravid i 42 veckor. Helt sanslöst

ja tycker de ä så vackert med gravida kvinnor^^. Nog för att de får mig att tänka på gudinnan, men de ä så fint på nått sätt. Svårt att förklara. Men ni förstår nog hur jag menar.
Greatest of blessings <3

Fiiiin mage, Spindelfot!!
Någon som har något emot att vi döper om oss till snyggingarIFokus då?

Håller med dig Svartmask! :) Måste bara säga att alla verkligen är så vackra :)

Nej varför inte Iram låter som en bra idee*L* vi är ju ett gäng vackra kvinnor och män som har sin speciella lilla egenskapBB Hias me massa Häxkramar

Vad fina ni är, allihopa!!!
**_
Brightest of Blessings
_**

#101 ***asg***

Alltså… varulven du är ju för härlig! #S#

#104 äldre OCH vackrare! #S#
Ayena, guuud vad vacker *ler*

Nu vet man ju hur alla kommer se ut på häxträffen:p

Jag kommer som man eller som Pippi!
#109 Man? Så ser väl du alltid ut? Nä.. Nu vimlar jag bort;)
Go natt alla…

#104 Wow! Var du fotomodell på 60-talet? 
Ayena - vad otroligt vackra ögon du har. De ger såå mycket själ i korten, allihop!

Iram! Kan inte vi få se dig i pälsen???
MVH Isnornin

***putt***

*puttar tillbaka på BranDuir* hähä

Ska försöka få till en bild imorrn när jag ser lite mer presentabel ut *S*

puttpingis till varulven…*S*

# tjock i köket! ;D Såå fint! När jag var gravid…jag var ju det ganska många gånger,,,ganska tätt… då tyckte jag att de som inte var "tjocka" om magen såg så konstiga ut…;)

du ser lite fyrkantig ut må jag säga ha ha ha

haha, håller med SEV!
#116 blodtopp, ähh, gör som jag, där var det bara att klicka utan att ens se sig i spegeln :P presentabel kan jag inte påstå att jag kände mig.

#120 *skattar högt* ja.. han döljer nog någonting för oss.

#121 Fast du var ju i alla fall ren och fräsch *S*

Funkar det bättre nu då… eller så får ni la klicka på bilden :P
Det var ju inte helt straight forward hur man skulle göra det :P

#124 Nu är du synlig och inte längre en liten en.

Nu funkar den bra!
:-)

Å hur kommer våra kommentarer att tydas av dom som läser i morgon te sig då? ha ha ha

Jag ser ingen större bild =(

Hahaha! :D Godnatt med Er allihop! ;)
*Nattar Coturnix*
Sov gott och vackra drömmar. :-)

Hmm… Ni har så snygga bilder på er själva, i snygga miljöer, iklädda snygga häxiga kläder och smycken…
Ska också ordna nåt sånt tror jag. :-)

Högerklicka och välj uppdatera, kanske det går… om sidan fortfarande ligger cachad…
Annars får du göra som jag beskriver och följa bildlänken i hörnet.
Kommentarerna kommer nog te sig som att ni anser mig fyrkantig, men det är ju bara för de andra läsarna att instämma eler bestrida ;-)

Sov gott Coturnix.. må dina drömmar följa dig väl

HUvudsaken e ju att DU vet vad vi kommenterade, sen ere som du säger, deras sak. o.s.v.

Jag skulle tacka för komplimangen, men nu har jag glömt vilket inlägg det var -minnet är kort men intensivt numera 

#132 Nu ser jag dig! =)
**#Eleri_Twinkle
*Hmm , nu blev jag generad ju …
Men , du och S får alltid mig att le så , fortsätt slänga charmerande ord till mig…
* hmm , fina ögon…jo kanske när solen lyser i dom så dom är mossgröna **
Kramar till dig gumman :)**

Iram, vi får ta och göra oss iordning så vi matchar resten av gänget;)
MVH Isnornin
Goa Mist, jag är attans glad vi började språka du och jag och att vi har vår gemensamma nämnare i härliga S:-D
Jag lovar att fortsätta skämma bort dig ihihih;-)
KRAAAAM
Hehe :)
Tack gumman … det lär la behövas nu om inte annat… när jag stävar efter en bättre hälsa… * suckar djupt *
Men hittills har det funkat ialf och det går ju att läsa om på andra ställen ju ;)
Tack kära gumman :)

Vad trevligt att se hur ni alla ser ut! Skulle nog gärna visa bild på mig också, men måste lära mig hantera bilderna först. Min son kan visa mig när han hinner. Han är en upptagen företagare. Tyvärr!

roligt att så många tycker jag är fin på tjockisbilden! När jag minns den så minns jag mest hur dåligt jag mådde, jag ser bara mitt ledsna tjocka ansikte med dålig hy.. minns hur jobbigt det var att stå upp, att sitta ner, att ligga ner, att gå… Men när jag ser någon annan gravid ute på stan så blir jag alldeles kärleksfull och solidarisk.. vill bara ta hem dem och bära grejer åt dem och mata dem med bullar!

#1121 - Tusen tack för komplimangen (tanten rodnar) 
#119 Vacker man:-)

Ehum?? :S tackar för det då…
//\\

Isnornin, vi sticker upp till Garberg så fort vägarna torkat, iförda häxmunderingar. Sen knäpper vi kort på stället och på oss själva och sätter in här!
*fniss**
#149 Do it!!:D

Heja Iram o Isnornin de tycker jag låter himmlans Coooooooooooolt!

Jaa, då får ni ju lite förhandstitt på stället också… och på oss.

Men vi väntar nog som sagt nån månad. Vägarna upp dit vet jag av erfarenhet är hopplösa när tjälen just har släppt. Och det får gärna vara lite ljusgrönt i björkarna också. :-)

Oh vilken härlig bild de lär bli kan nästan se den ta sin form /
Haha! Klart att ni ska!

#149 Då kommer jag och våldgästar er :-D

Ja gör det Bappho;)
MVH Isnornin

Jaa, Bappho! Är det ett löfte?

Trumman, du ser trevlig och…hmmm… halvnaken (?) ut. :-)
Det var sommar i Norge. Int har man mer kläder än man behöv då int!

#161. Hoppas att du inte tänker ta de skorna i sommar på träffen.
Vandra i Ljus å Skönhet

Ahem… Blir bild imorrn. Har inte mått nåe bra idag alls =(

Jösses Iram vad snygg du är på detta kortet!!!! glitter är aldrig fel…;)
MVH Isnornin

#157 Ja, jag vill gärna ta mig en titt på stället. Leta mysiga ställen i skogen…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Vilken hår, Lina! Du ser ut som en huldra! :-)
Hon ÄR en huldra!! Tro mig :)

Rött hår på kvinnor är en gåva till mannens ögon.
//

Ja och rött hår är mycket eldiga kvinnor me styrka som skall vara kraftfull har jag hört..

aha, är det därför min make tycker så mycket om mitt röda hår;)
MVH Isnornin

Dels det, men det kan ju vara för att det helt enkelt är ruggigt snyggt med ;-)

#174 visst är det så!
MVH Isnornin

Yes… otroligt fin spis. Jag vill ha en sådan. Egentligen vill jag ha en gasspis, men det blir så krångligt att dra in gasen.
Du var fin du med…

den va vacker #180

#181 Tack så mycket! :)
#179 haha =) du är rolig du!
jag tror den är köpt på elgiganten, electrolux om jag inte misstar mej! 

#168 OMG vilken bild *dör* den bilden 'vann tråden' tror jag.

jag kanske borde färga håret… jag minns att jag hade eldrött hår när jag var 12 år gammal, men inte fick jag några killar! lies, lies..

Kanske för att du var 12????
Jag sa att det var en gåva till _männens_ ögon ;-) Men skaffa rött hår nu du, så skickar jag dig en liten lätt flört här via elektronerna… Om inte annat så du får se att det inte är lögner. Fast du får ju ta med dig den flörten och lämna över på några andra, så de blir lite glada, de med.

#168 Oj jisses! Det där är en otrolig bild. Blir det mer häxigt än så!?
#180 Ah.. där är min goa häxsyster. Lika vacker som alltid.

#186 någon mysig kille i min klass kanske kunde.. ha gått på bio med mig eller hållt mig i handen.. :( jag var ju kär jämt i någon… man dansade tryckare på töntiga diskon etc.. det var ju som upplagt för romantik!

Försåvitt… men grabbar i 12-årsåldern är ganska korkade, vad jag minns…

#187 Hihi yes. :) Och den bilden har aldrig passat in så bra som här. Jag blev inspirerad också, så idag har jag gått med långkjol och så har jag letat upp mitt pentagram och alla mina ringar igen. :) Det var ett tag sen.

#190 Så underbart att se dig vakna upp till liv. :D
Välsigne dig

#191 Ja, det känns riktigt bra! och det är ju delvis din förtjänst. :D Du som väckte mig igen. Det är jag otroligt tacksam för!
Med tanke på tal om rött hår i tråden så har jag börjat bli smått rödhårig också. :) Eller, jag försökte iaf, men det tog bara utväxten. Jag kommer nog vara helt rödhårig till sommaren!

#191 Jag känner hur du blir starkare för var dag. Skall bli så roligt och se vad du växer dig till på den korta tid som är kvar.
*hehe* Jag håller mig numer borta från rötthår. Jag kör varierande färger i dreadsen. Ser naturligtast ut så. DEssutom.. snurriga färger är samma som att inte behöva ordna det var månad. :D Latmasken slår till igen.

#193 Ja, det känns ju faktiskt som att jag har lång tid på mig nu innan träffen. :) Jag ska komma igång med lite hantverk också. Jag tänkte faktiskt tanken att börja göra smycken, redan innan jag registrerade mig här. Nu vet jag syftet med det. Och så har jag ju nyligen börjat med oljemålning. Kanske kan man göra häxinspirerade sådana. Om två veckor är flytten här, sedan har jag all möjlighet att utvecklas på riktigt!
Angående hårfärg känner jag igen den där latheten. ;) Den har följt mig länge.

#180.. Vilken vacker bild!! Kram!..BB

Nu håller jag på att printar ut er förfullt hehehe så kommer ni hamna i min speciella bos.

#195 Tack så mycket :)

Bara för att det talas så gott om rödhårigt folk ;)
inte för att det var särskilt naturligt då jag hade det, men i alla fall!

Hur gör ni då?!!! Färgade med henna, ser ut som en sån torvmossegubbe…(i håret då alltså.;)

Jag vill också ha rött hår!! Tyvärr ser jag inte klok ut i det, har testat och det blev inte bra. Möjligen röda slingor. Inte heller en tuff svart häxfärg funkar på mig. Nej, jag får nog vara en tråkig blond häxa jag…. *suck**
#203 Prova mörkbrunt med gnistrande röda-brons slingor i,det tror jag du hade blivit tjusig i..*L

Den här tråden börja bli tung och öppna.. men jag har en väldigt gammal dator!..

vi gör en ny då;)
MVH Isnornin

#203 Jag tycker det är vackert med blonda häxor med. blonda, ljusblonda, mörkblonda, ljusbruna, mörkbruna, svarta, röda… åhh, vilken färg har inte jag haft ? Till och med haft lila, rosa, turkost och grönt hår *asg* För det mesta har jag dock varit rödhårig. Men den tiden är tillfälligt över sedan ett par år nu.

Jag använder äkta henna när jag bättrar på rödfärgen. Jag är egentligen 'bara' rödblond i färgen. Men jag är rödhårig rakt igenom i sättet så… *S* Och så ser det bättre ut att vara ordentligt blek med rött hår, istället med en hårfärg som är samma som huden 

Jag har provat att färga själv som jag köpt på affären, två gånger. Det var svart och rött. Den här gången slog jag till och gick till salong!;)

Mitt hår är så många röda färger så det är löjligt, haha. Kommer aldrig få ur det. Blandar henna med vanlig färg, fast jag vet att man inte ska det ;). Nu är det dock ganska oranget (stavning?) pga hennan.
Kör vi två trådar om samma sak nu? Eller ska den här låsas?
Denna borde låsas:p Iram eller Bappho, kan ni vara så snälla och göra det?