Sagan om grejer!
Hej alla fina häxor.ifokusmedlemmar! Här är en sajt som jag vill rekomendera varmt. Den heter Story of Stuff
På den sidan så har en kvinna som heter Annie Leonard gjort en film om hur sjukt mycket vi konsumerar i dagens samhälle. Den är mest riktad mot USA, men det ger ändå en tankeställare. Så ta en titt och sprid filmen till alla ni känner :).
Många kramar /Anna

Visst får det en att tänka till - för en liten stund. Men som cirkeln går just nu är det snart bortglömt efter att återigen ha bombats med reklam som säger att vi inte duger o.s.v. Tänk om 50% av all reklam var för att inte köpa och konsumera, då skulle det kanske bli effektivt med den här sortens filmer. Mycket intressant tycker jag, och otroligt välgjord om inte annat :)

Håller verkligen med dig Jodrena. Vi borde ha reklam som sa åt oss hur bra vi egentligen är, och som kanske sa "Varför sitter du här framför dumburken?! Ut och njut av dagen!" :D

Den va verkligen bra den filmen, man haja lixom till. Tack för att du delade med dig Moonchild <3
Blessed be

Hehe, "ettklickforbrareklam" ? För ingen lär ju ironiskt nog lägga ut miljarder på reklam som de inte gör en vinst på.

Haha, nej, bara om man är galen. Men jag är rätt galen ;D Om jag hade pengar så skulle jag göra roliga saker som att göra reklam för fina grejer som inte går att köpas för pengar! :)

Ja det vore fint det :)