Support still sucks
Nu har jag betalat tredje gången för min stora Avatar. Visst blev den stor ha ha ha
Tacksam om någon med "mer makt" än jag och/eller någon som någonsin fått ett svar av support kunde kontakta dom å se om dom näms svara då.
Jag har alltså knappat in betalning 3 gånger för stor Avatar, å ni ser ju resultatet
SEV

Ha ha
Jo, men den här gången fick jag svar på mitt senaste betalSMS att det blev nå fel,
"Tjänsten ej tillgänglig, kontakta ägaren till denna SMS-tjänst"
Ha ha ha, vad glad å trygg jag blev av detta svar.
Men men, i morgon är det en ny dag, kanske jag vinner på lotto.
SEV

Kära broder-mor mi ;-)
Tålamod,imorgon kanske du täcker hela forumet? haha.. ;-)
Men örnen var fin,inte sett förren nu att det va en örn,natti/
#0: Vilken support talar du om? Vad jag kan se har du inte skrivit något om stor Avatar i supportforumet (support.ifokus.se).
Ditt avatarköp har hamnat på ditt andra konto som du registrerat där du har registrerat samma mobilnummer.
Jag har flyttat över avataren till detta konto, men du kommer att behöva logga ut med logga ut-knappen längst ned till höger och sedan logga in igen.
Tack för att ni köper större Avatar!
Mvh // Johan

Wow, jippi.
Jo, jag skrev så (att det kansek var så det blivit)i dom två första meddelandena jag skickade då man går in på iFokus support och klickar sig fram till kontakta.
Kanske du kan svara på den andra frågan då, hur kan jag få tillb aka det kontoto, med ett g på slutet i mitt smeknamn. Jag vill ha tillbaka min böj på G-et.
Vaför jag inte skrev något om detta med G-et i det tredje meddelandet var för att jag tänkte att det förvirrade supporten och att dom labbade med det gamla kontot.
Tacka så hemskt mycke