Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1316 ggr
Vekka
0

Ljus för Engla!

Fick detta meddelande på mobilen o tänkte sända det vidare så här.

"42-åringen erkände idag att han är skyldig till Englas död. Fallet Engla har berört många och alla hoppades att hitta henne vid liv. Det är dags att sända en tanke till familjen som förlorat ett barn. Därför ombeds alla att tända ett ljus ikväll för Englas skull. Skicka detta vidare så det lyser många ljus ikväll för Englas själ."

May she not walk alone!

Brokenfether
0

Tänder 2 ljus…ett för Engla och ett för hennes familj.

Hias
0

Jag har ljus brinnade här hemma invid hennes bild men tänder även ett här/ Vyssanlull koka kittelnfull en vacker vaggvisa för vår Engla som nu ha fått gå vidare/

Alta
0

Det går också att skriva på en lista för att tända ljus på expressen.se som jag skulle tro går till hennes familj sedan.

Outrageous
0

Tänder ett ljus för henne nu.

Lorelai
0

Jag höll en cermoni för henne, önskar henne en mjuk övergång. Jag känner större sorg för hennes efterlevande. Engla är på väg in i nya äventyr.

BranDuir
0

Hon är redan hemma och har varit det i fem dagar nu…..må hennes själ gå fridfullt i Sommarkandet tills nästa gång hon skall komma hit….Beannu na Deithes n'Ban deithes Ort!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

ThePhoenix
0

Jag Tycker verkligent Synd om Henne, Och Verkligent Synd om Mamman, Varför Låter Mördaren Bara Få 8 Års Fängelse?, Det Är Orättvist!

Lorelai
0

#8 Ja det är hon.. Äventyren ligger i vad som ligger framför henne i sitt nya liv.

Hadina
0

Jag vill tända ett ljus för denna lilla tös, men samtidigt passa på och tända ett ljus för alla andra barn som far illa,blir utnyttjade, eller bragda om livet..

Lilla Engla, Vila i frid!

isnornin
0

Jag tänder mina ljus!

MVH Isnornin

Ianna
0

Tände ljus redan i går, efter att jag städat och renat som en galning. Sen såg jag nyheterna!

Sov i ro lilla Engla!

tillymilly
0

Ljus,

vila i frid lilla ängel.

[trumman]
0

Jag har äntligen hittat ngn som skriver vad jag känner inför den här Engla-hysterin.

Läs vad han har att säga om det här!

Mvh, T

lightseeker
0

#13, håller fullständigt med

BranDuir
0

Hör hör!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hias
0

#13 kan hålla med de har blivit en fluga nästan och hur många andra barn lider inte i vår värld mfl. Visst tog de mig med me tanke på att jag själv i samma ålder men någonstans måste vi säga nu räcker det.Visst vart jag tagen av de som skedde men nu när alla vet så måste man släppa och gå vidare jag höll på att få ett lättare spel på mobilen,mailet mm i går ang att tända ett ljus de vart liksom för mycket. De är över nu och jag kan tycka lika synd om förövarens familj som mår lika dåligt dom över va deras son och broder har gjort .Ja listan kan bli lång men nu tycker jag att de är dags att strycka ett streck över de hela ….

Lorelai
0

Finn ro, även detta går över.

Vekka
0

Känner mig manad… då jag startade denna tråd!

Med risk för att bli attakerad på strupen o får kämpa för mitt liv! #S# (Skämt!)

Ja. Engla ska få ro nu, då hon har något mkt större som ledsagar henne, Gudinnan o Guden tar väl hand om henne.

Märk! tråden skrevs d.13 samma dag som gärningsmannen erkände, jag tycker det var rätt att visa medkänsla då. Tände ljus o hedra stunden. Det var bra!

Bara för den skull menas det inte att jag, o säkert många fler, inte tänker på alla andra orättvisor som sker runt om oss, som drabbar oskyldiga runt om i hela världen, men för att inte duka under själv så mår man bra av att få visa sitt deltagande någon gång. Detta skrivet av Kunskap o erfarenhet! Jag är själv en person som har hjälpt människor o djur i hela mitt liv, både som jobb o på min fritid, o gör fortfarande. Är inte en person som bara pratar" utan jag handlar! helt osjälviskt!

Jag pratade med en stor pessimist idag som hävdade att vad gör det för gott att alla sörger över EN flicka! Poängen i denna situation var! att det var denne person som började prata om detta ingen annan hade sagt något om Engla. Denne ville ej heller sluta! 

Om man nu tycker att En flicka får för mkt uppmärksamhet varför då överhuvudtaget prata om denne? vill man inte vara med så håll då tyst. Då visar man säkert att man kanske har en annan syn på det hela.

Kan tillägga att jag visar lika stor sympati med dom misshandlade hästarna idag! Med en precis lika fin ljussättning o stund! Har även bett till gudinnan om beskydd för alla oskyldiga, utsatta o sämre lottade här i världen!

Jag ber om ursäkt om detta inlägg kanske verkar vara aggressivt, men jag bedyrar att det är det inte o jag "hoppar absolut inte på någon" Då jag tycker ni är underbara hela"flocken".

#17 Håller med: Finn ro! denna tråden har nu funnit ro.

Många stora kramar!!!

ps ( mannen här i huset påpekar att jag har varit aggressiv i flera dagar!…..)??förstår inte vad han menar med detta!? #S#