Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 548 ggr
Hias
0

Vilken härlig vårdag...

Idag har de bara varit så varmt och skönt solen har verkligen strålat här i Stockholm och fåglar har haft sin skönsång man har verkligen känt hur våren nu tagit sin form. Att man dessutom fått vandra till skog och njutit i fulla drag har ju inte gjort saken sämre precis.Tror inte jag har känt sån glädje i mig på bra länge,de va som en vändning i ett svep här först en barnledig dag så man kunde rena ut i hemmet och vårstäda samt en kväll me reningprosses för mig själv. Ut me vintern nu och in me den ljusa tid som står framför oss alla systrar och bröder/Häxkramar till eder alla Hias

svartmask
0

Amen to that vännen.

Bless

Hias
0

Tack#1 glömde säga att min son kom hem med en vacker st paula som de drivit upp i hans skola(han går naturbruk o djurliv) och han kommer troligen hem mer blommster och grönsaker som de driver upp på skolan /BB Hias

svartmask
0

Låter härligt Hias. Så då kommer det att komma till fler växter i hemmet framöver att se fram emot^^

Blessed be

Hias
0

Ja de gör de och grönsaker samt frukt de är så underbart när de framåt hösten skördar på hans skola då kommer de hem sådant som dom inte kunnat få iväg eller kunna sålt på skolans höstmarknad så nog är jag tacksam alltid/BB Hias

svartmask
0

De förstår jag^^

Bless

BranDuir
0

Ja en underbar dag …Fader Sol har lyst på oss hela dagen….Moder Jord vaknar och njuter

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus