Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1078 ggr
Hias
0

Föreder häxor som gillar att sy!

Jag kom i kontakt me en underbar kvinna igår då jag va ute på nätet för att söka lite olika tyger samt knappar mm till mina magipåsar.Hittade då en helt fatastisk hemsida som hade knappar me älvor ,trollkarar,drakar mm samt underbara tyger och div annat.Jag sände då en beställning hos henne och fick snabbt ett mail tillbaka om hurvida vi skulle skicka det osv .Jag förmeddlade henne de uppgifter hon ville ha och sa att jag arbeta mycket me tyger pgr att jag va frihäxa och sydde upp olika magipåsar  Vilket fångade hennes intresse och hon sände mig ett glädjade mail i retur och jag blev så varm i hela min kropp. Och skulle nu vilja få ge eder hennes sida samt de fina mail som hon sände mig åter. De kändes bara så rätt från första stund. BB /Hias

Hej Rosie! Tack för ditt snabba och goa svar:-)))
Vad roligt att du är frihäxa - helt underbart tycker jag:-))) Vi skickar dina varor imorgon på postförskott så hoppas jag du får allt snabbt hem och att du får mysigt med allt nytt - jag mailar dig såfort jag får hem igen dom bruna dekorbanden! Gissa om jag skulle bli glad för en magipåse:-))))
Kramar och skön vecka till dig! :-)Elisabeth www.lapp-elisa.com

Astrina
0

Tack för tipset Hias! Ser att hon inte bor alldeles för långt från mig. Planerar att ta mig en tripp i den riktningen framöver så jag lär kontakta henne innan så jag kan få strosa runt på plats..

Hias
0

De gör du rätt i Astrina hon gillar ju oss häxor helt klart/Häxkramar

junetta
0

Åhhh….vilken "spännande" sida! Tack för tipset Hias.

Kram KarinSkrattande

Lorelai
0

Tack för tipset. :D Absolut sevärd sida.

Outrageous
0

Åh, mysigt! Fick en deja vú känsla av sjöjungfruknapparna. Tror jag har drömt om dem. Förvånad

Jodrena
0

åh till och med jag som alltid blivit hytt åt med pekfingret på syslöjden blir riktigt glad över den här sidan :D

För övrigt - hemska dumma slöjdlärare man haft som helt sög lust och must ur en liten flicka så hon trodde att hon aldrig skulle kunna hantera en nål ens. För idag är jag grymt intresserad av att sy men pga den borttrollade entusiasmen från första syslöjdslektionen då jag bedömdes som värdelös - kan jag ju inte särskilt mycket om det där..  men ska lära mig :D

Coturnix
0

Trevlig sida! tack Hias!:)

Jag hittade ett tyg med tryck "datakod" på svart botten…det kan jag sätta upp på min vägg bakom skrivbordet istället för min dator som lagt av…:( jo jag är rätt sur för det men det är säkert en bra läxa det med.;)

Jodrena
0

hahahah du är go du Coturnix!