Dagens kreaktivitet.
Det är då som rubriken säger dagens kreaktivitet.
Pentagrams-tekakor som jag gjorde åt min mor och bror när dom var på jobbet. Hoppas dom blir glada när dom kommer hem trötta i eftermiddag^^
Har ni hittat på något kreaktivt idag eller på den senaste tiden?
Lägg då upp bilder på de vettja^^
Greatest of blessings systrar och bröder

Å vad fint!!!! Vad sugen jag blev:)
MVH Isnornin
ÅÅH!!
goda de ser ut!!! Måste har receptet!
Tja vad har jag gjort da?? Jo jag gjorde en kristallbur!
Det är ett hänge man kan lägga en sten i, som en bur, och sen ha den runt halsen. Tyvvär så har jag ingen kamera.

Jag har varit kreativ i flera dagar nu. Tecknat och målat. Dock inget häxrelaterat, men det kommer snart. Har jag tänkt åtminstone. :)

Åååå.. om jag hade kommit hem och fått ett sånt mottagande så hade jag blivit sååå glad.. Hoppas dom med blir det!!!
Kram..BB

Tusen tack för era värmande ord ärade systrar.<3
#2 receptet var vanliga tekakor, fast jag gjorde egna pentagram på me kökskniven^^. Enkelt som sjutton.
Har du ingen kokbok så googla efter tekakor så kommer de upp en massa recept.
Greatest of blessings

#5 Kan du inte ta och fota dem? Är nyfiken på hur de ser ut. :)
EDIT: Det såg jag nu att det hade du ju gjort. Haha. Jag är nog lite seg idag.

#6 hehe måhända är du lite vintertrött vännen. ^^
Sånt händer den bäste ;)
Jag känner mig precis som myrorna i stacken jag gick förbi häromveckan, dom va sega som aldrig förr=P
Men men de släpper nog nu när allas våran solfader ler glatt över oss^^
Blessed be

#7 Jo, det är väl så. :) Och med förkyldning i kroppen också.
Jag ska se till att försöka bli en kry myra inom några dagar igen. ;D

#9 Åh vad avundsjuk jag blir! Ska önska dina växter lycka, så att de blir stora och fina. :)

#10 Ja det är inte det vackraste landet eller den mylligaste jorden. Men det är jord och den store får möjlighet att gräva lite iaf. Vi skall göra om där bak ganska mycket, vi och våra grannar. :)

De gör du rätt i # 8

#11 Ja det är ju skönt att ha möjligheten iaf. Så får man göra det bästa av det. Tror att ni kan få det riktigt fint.