Har en ny BoS
Tja, som ni kanske har läst på rubriken så har jag en ny skuggbok, som jag har köpt. jag läste en gång att man ska inviga sina verktyg, innan man andvänder dom. ska jag göra det med min bok?
Isåfall,,,,,hur?
Hana/

ja de är så sant så sant Jag fick lära mig denna som står ialla mina Bos: Heliga Gudinna Välsigna denna bok så att min närhet till dig må få växa. Så mitt magiska arbete gör gott genom mig,på den jag vandrar som Häxa.BlessedBe

Oh vilka vackra rader, får jag lov att adoptera dem?

#2 klart du får ta dem i din bos.

Jag tyckte också att det var jätte vackert Hias:)
MVH Isnornin

Jag blev också berörd och inspirerad av dina ord. Så jag skrev om det du skrivit så det passar mig :)

Då blir jag ju sugen på att dela med mig utav den fras skriven i mina böcker. :P
Kanske finns det fler som vill dela med sig utav vad som står skrivet i sina?
Moder, Välsigne denne bok Helga dessa ord Skydda dem från tok
Din ord är bedårande vackra Hias

#6 det var en himla gullig fras! Känns effektfull :)

Tusen tack för eder värmande ord och visst får ni använda det om de känns rätt /Häxkramar Hias

Sol Fader Jord Moder, förfäder, andar gudar och gudinnor välsigna denna/detta xxxx så att dess användning blir av godo endast!
I ödmjukhet jag tjänar Eder och Ni tjänar genom mig, för det goda syftet signar jag denna/detta xxx i Edert namn
Så må det vara!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

#9 Den var väldigt fin! Den kan vara något att ha till minnes för framtiden. :D

*S*…bara att spara..*S* det är vår "unversal" blessing vid invigningar….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Min lyder:
_Moder Jord,
Fader Himmel,
Syster Måne,
Broder Vind!
Välsigna denna bok
så att min närhet till Dig må få växa
och så mitt magiska arbete
genom mig skall göra gott!
_Och ett pentagram under
Införskaffade mig nämligen en helt ny BoS för ett tag sedan för nya syften :) Valde att skriva "Dig" därför att jag talar till krafterna envar - samtidigt som jag ser detta som en helhet.

Å vilka vackra invigningsord!!

Ska nog använda #12s ord tror jag i min nya Skuggornas Pärm.
Har nyss upptäckt broder vind så det skulle passa mig bra^^
Om du inte har något emot de förstås Jodrena att jag tar dom orden?
Bless

#14 Nej verkligen inte. Hade jag velat ha mina ord förmig själv skulle jag ju inte ha skrivit dem här ;) det är bara en ära :)

Tack ska du ha Jodrena.
Bless systrar och bröder <3

Oh ni har alla så snirkliga och vackra texter. Mina är allt som oftast korta och enkla. Kort och gott helt enkelt.
Vad ni är duktiga.. :P

Enklast är oftast bäst^^

Mina är med korta och enkla *L* Men dom fungerar iallafall
**_
Brightest of Blessings
_**

Ja, kort och enkelt är väl minst lika effektivt :)

På min första sida står det "Behave" :)

#21 Haha! F'låt, men det första som kom för mig när jag läste det där var Austin Powers…
"oh behave" *S*

#22 HAHA du är närmare än du tror! :)

#21 Ha haha… den var bra!!

Tänkte samma som blodtopp xD

#21 Ja kortare än så blir det nog inte. :P

#23 Så pass? *blir inte ett dugg nyfis*

Jag skaffade en BoS för många år sedan, men han aldrig varken inviga den eller använda den. Sen fick den bli gästbok istället. Dags att skaffa en ny nu!

#28 jag har flera olika BOS böcker för olika ting så tycker inte att de är fel i att du använt den som gästbok den fyller nog sitt syfte i de oxå/BB_Hias