Häxor iFokus

Häxor

Etikettredskap-altare-och-tillbehör
Läst 1354 ggr
svartmask
0

Nån som har något bra tips?

Ska till sthlm på tisdag med hela samhällsprogrammet, vi ska till svt och kolla på hamlet på dramaten. Men vi får även lite tid på stan, någon som känner till någon bra affär där dom säljer små statyer eller dylikt, skulle vilja ha till mitt altare. Typ gudinnestatyer och likande. Kommer antagligen gå på gamla stan ganska mycke, för där finns det ju en massa mysiga affärer att gå runt i. Men är det nån som vet något bra ställe?

Bless

Iram
0

Vet inte hur det är med Isis kammare? Har de bra grejer där? Har för mig att den ligger på Drottninggatan.

svartmask
0

Vad har de för slags ting där då?^^

Bless

Iram
0
svartmask
0

Tackar^^

Hias
0

Ja Iram de ligger på Drottninggatan där är jag ofta och handlar men jag vet inte om de har direkt gudar och gudinne statyer där När jag va hos Åsa sist så hade de inte så mycket av de där inne. Men de är värt ett besök jag skall själv in dit på Fredag

Hias
0

men du har ju Jorlanda den tredje inne i gammla stan men är inte säker på om hon själv är där inne då eller om hon är ute i sitt Torn i Solna

Iram
0

Jolandas butik är mysig men minst sagt liten. Bered dig på att leta efter en butik som knappt är bredare än sin dörr. :-)

Hias
0

Men man känner av mystiken/ Iram har du varit i hennes torn ute i Solna?

Oxå ett underbart ställe som man kan fångas upp i och sväva iväg! BlessedBe

svartmask
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan ju faktiskt lägga upp en bild på den när man ändå är igång ^^

Bless

Ljusalv
0

Även om de inte har statyer så måste du besöka Vattumannen som ligger snett mitt över Isis kammare, de har böcker och lite annat smått och gott!

svartmask
0

ok. ska titta förbi där #10. har ju beställt mycket av vattumannen via postorder^^.

bless