Sök wicca på google eller dylikt, de finns hur mycket som helst xD
Bless

http://www.libussa.se/html_hex/haxa3_vara.html
Den sidan tycker iallafall jag om^^ mycket nöje
BLess

Kan nog bara medhålla #1 man kan söka mycket via google om man nu inte vill ha böcker som man alltid kan återgå till om man nu vill ..En som har skrivit mycket om just Wiccan är Scott Cunningham och sen har du Gerina Dunwich och slutligen Judy Harrow som oxå gjort många böcker om Wiccan så lycka till me ditt sökande /BB Hias

Ja jag håller med dem andra två. Google är din vän. :P
Sök gärna upp fler olika sidor att ha och jämföra med. En fysisk bok är inte illa att ha i sitt hem om man är intresserad för längre tid. En bok däremot är bättre om man tänker igenom innan man köper. Svårare att samla böcker som internet sidor på favoriter. Så får vi inte glömma biblioteket..
Själv sparar jag sällan sidorna jag besöker, jag söker på nytt för var gång. Ja i den frågan alltså.
/väl mött

Jag tycker att man får söka riktigt grundligt innan man hittar en "bra" sida om Wicca.

Jag tycker bästa sättet har varit att läsa mig genom böcker från dem jag skrev i mitt tidigare inlägg/BB Hias Älskar att läsa tar till mig bäst då.

Sen är det ju faktiskt individuellt, en sida som jag kan tycka är skitbra kan du tycka är urkass osv =P
Bless