Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 742 ggr
Mist
0

Trevlig !

Och magisk söndag önskar jag er alla
* kramar & tanakr *

// Mist

Hias
0

Vandra i skönhet /och önskar dig de samma .

isnornin
0

Tack det samma ni underbara vänner! Min söndag känns väldigt magisk och laddad!!!

Kramar om!

MVH Isnornin

Mist
0

Ja ni båda två ska ju känna lite magi nu denna söndag…
* ler * ni har ju trots allt lite att göra ;)

Hoppas det går bra för er allafall // Hmm jag hoppas det går bra för er alla , som har fått uppgifter av mig :)

Kramar och tankar sänder jag er , har ni frågor så maila mig :)
// Mist

isnornin
0

Ja Mist, jag är så laddad, svårt att förklara!! Men det känns så bra!!

MVH Isnornin

Mist
0

Hehe , det ska ni vara :)

Nu ska jag lämna er ett tag , ska ut och gå med familjen och snurra runt lite på stranden :)

Kramar till er !

Lorelai
0

Jag får ta och önska eder en underbar söndag. Nu är det familjen som lockar.. eller är det pockar. :P

blodtopp
0

Blev väckt av solen idag =) Och eftersom det var en lång och grå och kall dag igår, så känns det helt underbart! Och jag håller med er andra, det är nåt visst med känslan just idag. Vet inte varför, men det behöver man ju inte veta. Det är ju bara att ta emot det hela med glädje Skrattande

Vekka
0

Sänder samma hälsning tillbaks! Alla får ha en strålande underbar Söndag!

Kramar

Jodrena
0

hmm. jag hade min speciella supermagiska dag igår jag :) Idag är jag snarare … helt harmonisk, jordad. fast litet kittlar det ändå i magen hihi.

Och underbar dag till dig Mist, och alla andra med :) Låter skönt med stranden. blev också erbjuden att åka iväg och grilla vid sjön och vistas i naturen. Hade det varit någon annan som frågat hade jag inte tvekat att huvudlöst hoppa in i bilen och vänta på att den ska starta och åka iväg :)