God morgon
Jösses vad tiden går. Fastnade en stund i en andlig grop. Men ingen fara med mig, det var som att snava över en rot och hitta någonting på marken framför sig.
Jag har visserligen ingen tid att passa imorgon men jag älskar att se på när dagen gryr, Sol stiger upp och Jord lyser upp vid hans åsyn och tittar nyvaket genom blommornas försiktigt uppfällda ögon på hans färd genom Himmel. Kärleken mellan Gudinnan och Guden som inspirerar till symfonier i naturens tongång och världen blir ett stort konstverk av ljud och färg. Så hög tid för sömn om jag ska få uppleva morgonen snart.
God natt och god morgon
det önskar jag er i snar gryningsljus!

Oj, sist ut - först in råder visst här ;)
Där fick jag för att flera gånger igår påpeka att det känns avlägset och konstigt med snö eftersom det är så vårigt hos oss. Nu har vi ett vitt täcke över marken här. mycket tunnt dock :)
Jätte Godmorgon.
BW

Nä, nu ska jag spendera förmiddagen utomhus. Hunden i kopplet, korgen i armvecket, stövlarna på fötterna, glädjas åt det blöta slaskiga snön som är en gåva till mig som börjat nysa av pollen (försöka tänka positivt
) titta på fåglarna som utför sina vackra fruktbarhetsritualer genom sin dans på himlen.
Skön dag önskar jag er alla!