Sååå vacker. Fast den jag såg när jag gick sista svängen med vovven var inte riktigt lika klar och fin.
Nattinatti!!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Oj, en riktigt tydlig bild du fått på månen! Själv sitter jag och kikar på den genom fönstret här om och om igen. Kan inte slita blicken från den riktigt

#1 Det var den säkert! Det är bara det att kameran ser bättre än vi! :) Iaf bättre än vad jag gör! Inte ser man kratrarna med blotta ögat?

oj vilken bild!!!

Sådär fungerar inte min kamera! Försöker jag ta bilder på månnen kan jag lika gott lägga en vit studsboll på något mörkt..

Jag kan allt se kratrarna - visserligen inte lika tydligt som på den här bilden. ser ut som du har ett stetoskop till kamera. Min kamera är som Lorelais, månen blir mindre tydlig och man förstår knappt att det är en måne på bilden.

Godnatt på er alla!
Vilken vacker bild! God Natt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Oj, du har verkligen lyckats med den här månbilden. Helt underbar!!!

Ja och ändå så frös jag så jag skakade…bra med stativet…men vilka ryck…barfota, utrusande över vägen med stativet…va? vart ska du? -Jag ska fotografera månen!!!
Jag tycker att vår månmapp är riktigt fin! Och bättre och bättre blir den!
(Ps. jag har flera hundra bilder med svart bakgrund och en liten vit luddig boll i mitten ,))

Vilken undebar bild.!!! Du skulle kunna heltklart vinna många foto tävlingar med dina bilder Coturnix!!!
MVH Isnornin

just det! c, vinna många tävlingar, du vinner också i våra hjärtan.

Undrar om jag också skulle få bättre bilder med stativ. Hur bra kamera har du Coturnix?
Vi var ju på Cirkus i går kväll och när vi kom ut så var våran måne uppe , och tja , visst var den tydlig , och så vacker :)
Kramar !!