Altare, igen ...
Åh, äntligen funkar det! Har saknat er hela dagen!
Jo, jag har en fråga eftersom jag har gjort i ordning mitt altare som har varit skamligt eftersatt.
Är det okej att ha foto på sina kära barn på altaret?
Vad jag förstår så har man saker där som betyder mycket och som man tycker mycket om. Alltså, att man har det man vill där.

Självklart är det det!! Man ska ha sånt som man trivs med!

Ja men självfallet får du ha bilder på dina barn där. :D Precis som syster Hadina säger, vad man trivs med.
helgat vare dennes väg

ja visst de är ju bland de vackraste man har ,jag brukar ha de som jag känner ger mig kraft och styrka i de som jag gör och då skall de finnas på mitt altare .Jag har bland annat en speciell bos med systrar och bröder i som jag tar fram på mitt altare ibland då jag känner att de kan vara mitt stöd.

(Släpp in mig. :( Jag är ju snäll.) Jag har mest gråstenar, vackra grenar och horn på mitt "altare".

Ja, det blev riktigt fint faktiskt. Satte upp mina två trummor på väggen där också ;o)

Tror det var Rosie Björkman som skrev att man ska ha saker på altaret som man vill spegla sig i. Och alla vill väl spegla sig i vackra saker? 

#6 Du har helt rätt Jorlanda som hon oxå heter har sagt att de man kan spegla sig i och känna dess närvaro de kan man ha på sitt altare ..

Hennes bok jorlanda den tredje var den första bok jag läste som har med häxor att göra, den var en underbar bok som fick mig att bli mer och mer intresserad^^.
Bless