chello alla fina glada människor:-)
jag e ny här o ville bara hälsa :-)
stort varmt kram blandat me MASSOR av positiv energi :-)
LouSu

Hejsan hejsan på dig!

hej själv:-)
måste säga det verkar som en väldigt spännande o varm sida va alla bryr som om alla :-)
varför har jag först hittat det nu??

Hej!;)

Hej hej
MVH Isnornin

Hej och välkommen, jag är ny här inne med har varit medlem ett par dagar bara, men dett finns massa trevlig människor här, hoppas du kommer att trivas

hej min älskade systrami va skönt att du hittat in till oss nu och jag vet att du kommer trivas här i värmen som strålar ut här inne/Puss i pannan Systrami

Hej Lousu! Välkommen hit!
Kram Iram

Väl mött och Väl Kommen!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

välkommen!
Hej och välkommen
Vandra i Ljus å Skönhet

Hej Lousu o välkommen hit!
Kände precis som du när jag blev hit tipsat i helgen,underbar sajt …precis som du undrar jag varför det dröjde så att hitta hit
Kram//Tm
hej o välkommen ska du vara.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Hej! och välkommen!!
Välkommen! Är oxå ganska ny!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hej och Välkommen!!

Välkommen! Kanske antyder ditt namn på finskt påbrå? :)

#16 nej hon är från danmark från början men bott här i Svergie i snart 5år och hon har födelsedatum samma dag som den sista Häxan brändes i Danmark och hennes Irl namn är det samma som den kvinnan hette så några hundra år imellan så födds hon så jo hon är lite extra och min närmaste vän och jag har fått äran att namnge hennes dotter under fullmånen i augusti i år på min magiska plats men ojjj va jag sitter här och skriver men vet att hon blir glad av att jag hjälper henne men ta gärna en titt på hennes sida.

Hej och välkommen in till himmelriket (?)
hihi
Välkommen:D
Välkommen, hoppas du ska trivas!

#17 Hias Oj vad spännande information :) Och vilken ära att få döpa ett barn, det måste kännas speciellt!

#16 nej men roligt du frågar min själsfrände bäste vän o kille e finsk.. :-)
tack alla ni andra för den varma välkomstan :-)