Dagens Glädjeämnen 9/4
Godmorgon alla vänner!
JA dagen började med sol och fint….nu småregnar det…men ok det doftar förföriskt av vår ute…i dag är en slapp dag för min del… har en disk att ta hand om…..en sväng med snabeldraken …..och sedan..Koppla av!
Kan ju kanske tillägga att man blir gladare när servern funkar…
May your day be blessed!
BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Här är det vårregn idag, det är härligt.
Är även marknad här i Kristinehamn idag, så den ska nog kollas in senare idag efter skolan.
#0 Haha En sväng med snabeldraken, lycka till med det då =P
Bless

God morgon!
Jag har gjort i ordning badsalt (inte lika fint som Hias;) men det har sin charm, min mor som så snäll och hjälpsam blir då glad när hon får post! Min dotter vill ge sin väninna spapaket i födelsedags present, då får det ingå badsalt som vi har gjort, vi ska gjöra lite tvål med….
MVH Isnornin

#2 allt har sin egna lilla charm och kärlek skall du veta och jag tror vi har brännt ut denna sida helt och hållet nu för serven lever ett litet eget magiskt liv hehehe.Så nu har jag skrivit i båda dagens ……BB/Hias
Äntligen ….. hoppas jag.
En underbar dag till er alla. Idag ska jag träffa mina kamrater fr smärtrehab, vi träffs 1 g i mån o fikar och snackar. Skönt att prata med folk som förstår en…. ja ni vet ju själva hur det är, eller hur? Det är ju därför vi trivs så bra härinne!!
BlessedBe.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Ja idag är en härlig dag för idag har vi två glädjeämnes trådar! ;)
Transaktionen har råkat ut för deadlock på lås-resurser i en annan process och har tilldelats lägst prioritet för dessa resurser. Kör transaktionen på nytt. mvh banken

Transaktionen har råkat ut för deadlock på lås-resurser i en annan process och har tilldelats lägst prioritet för dessa resurser. Kör transaktionen på nytt. mvh banken

Tjatigt värre…ursäkta men jag är besatt.
Ha ha… Kanske det är det som är felet. Vi är besatta allihop.. Av vårkänslor. :-)
Dagens glädjeämne!
Tänk att få vakna tidigt en morgon, utan att sakna, natten som var. Hääärligt att vakna på mornarna nu ju. När det är så härligt ljust ute.
Snöboll på er.
BW

Idag ska jag ta tag i lite av den "icke-levande" röran här hemma. Är väl inget glädjeämne egentligen men om jag skriver det som ett glädjeämne så kanske kanske att det blir lite roligare.
Idag får jag vara glad om jag kan läsa vad ni skriver och att det inte är skadligt väder för att vara inomhus.
Vandra i Ljus å Skönhet

Det kanske är vi som sliter ut saiten!! Då får dom göra den mycket starkare.. för här kommer vi!!!! *S*

Ååh Det fastnade?? *S*

Att jag hittat hit till forum o att ni har så mkt. positiv energi att sprida… glädje :-)
Bara detta inlägg,BranDuir..dagens glädjeämne,härligt.
Kram//Tm