Tror ni på ödet?
Hej på er!
Vad tror ni om ödet? Vad är slump o vad är tecken?
Mej händer det dagligen att "små slumpar" känns som tecken,kanske från min guide eller min intuition..?
Märkliga saker hände iaf. Tex idag. Jag arbetar som frisör,såg fel på schemat tittade på nästa tisdag,såg att jag inte hade någon morgonkund inbokad,för hon har bytt tid..
Jag ringer en kollega o skulle fråga om vi kunde ses på en lite fika,då vi nästan aldrig har tid..bäst o passa på.
Men hon sov,vi ska ses lite senare .Jag skjutsar barnen till skolan o tänker att jag får väl åka hem igen,bor brevid salongen.
Vad får jag se.,jo en kund står o väntar,jag hade sett fel som sagt,tur var väl det att A inte hade tid direkt på morgonen,så det va bara o sätta fart,puiih.
Detta var en liten bagatell,men upplever ofta ofta massa "meningen" att göra si eller så.
Det kan vara att man pratat om en bok tex. med nån,så kan det visa sej att hon har den o har precis läst den,..eller att man drömde om någon o en händelse så ringer den personen o bekräftar,..att man tänker på nåt så händer det,..min dotter drömmer sanndrömmar ofta om mej,.jag tror min guide kommunicerar med henne o hon är min kanal efter som jag inte förstår själv alltid..
Vad tror ni? har ni upplevt ngt liknande?
Allt verkar ha en mening,..bara att jag hittade hit till häxor o andlighet i focus har gett mej massa vad jag tror är bekräftelse.
Redan har jag kommit i kontakt med personer som visat sej vara precis vad jag ska göra,..
Tack för att ni finns! Kram//Tm

Hej,det vet jag ju..att säkert de flesta av er gör det,tror på ödet….då vi e i samma forum.
Frågeställningen kanske hade varit bättre om jag skrev så här:
-Vill ni dela med er av era upplevelser om bekräftelse/tecken/ödet/märkliga fenomen som händer runt omkring oss.
Men,jag ville ha frågan så "ren" tydlig som möjligt,varav rubriken..
P.s Vet ni,appropå exemplet ovan jag tog om det där med om pratat om en bok.. så kom iaf A/kollegan hit och sa att hon köpt en bok hon ville jag skulle läsa,the secret..o jag som precis sett filmen o tänkte köpa boken.
Ja,det e ju så det kan vara ..
Tack för att ni finns!
Kram//Tm