Dagens Glädjeämnen 9/4
Godmorgon alla vänner!
JA dagen började med sol och fint….nu småregnar det…men ok det doftar förföriskt av vår ute…i dag är en slapp dag för min del… har en disk att ta hand om…..en sväng med snabeldraken …..och sedan..Koppla av!
Kan ju kanske tillägga att man blir gladare när servern funkar…
May your day be blessed!
BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Idag vaknade jag upp och det är en månad sedan. Det var vinter ute! :D Det snöar ännu, det är plusgrader och blötsnö, men snöar än. Jag är glad.. Det är April och april skall luras oss. men jag gillar när det är antingen eller, jag gillar inte blask.
Idag kommer jag även att kunna slutföra flera av projekten som har legat mig till hands. Det betyder att några paket skall skickas iväg idag eller imorogn förmiddag. Skall iväg på träff ikväll så vi får se om jag hinner innan det eller efter.

Ja här vaknade vi till lättare snöblåst,och seg som bara den ville inte alls ta klivet ur sängen men ack skolan som väntar de små.Ja så har man försökt sig på att komma in häär ett par gånger och de har ju inte varit de enklaste hehehe vi har väl bränt ut denna server ASG! Men åter till sin ordning så har jag faktiskt haft två glädjande saker så har på förmiddagen 1: En lärare på barnas skola ringde mig för hon ville lägga ut mitt bad/Fotsalt i lärarummet fall andra kanske hade intresse av de hon själv avgudar dem…2:F-kassan ringde och eventuellt så kankse jag kan få lite ekonomiskhjälp för min ena 8åriga dotter som är svår matallergiker hon kan inte få i sig nått me komjölk inga röda ämnen inga rotfrukter eller stenfrukter inget me nötter ,fisk eller ägg så gissa hur kul de är att var 8år och hur extra dyrt de blir att ordna speciell kost till henne men men hon skall ju få i sig nått med så hoppas jag kan få hjälp me ett vårdbidrag för hennes skull. Iövrigt så har solen nu gjort ett tappert försök att titta fram genom de tjocka molnen …Häxkramar till eder allaHias
Skriver här med för säkerhets skull *ASG* Ska som sagt var träffa "mitt" tjejgäng fr smärtrehab och fika med dom. Precis som här har vi mycket högt i tak och många goda skratt. Inte underligt att jag trivs så bra med både dom och er *ASG* Här skiner solen lite blygt fram bakom lite gråa moln. Hoppas den skiner en stund till, har lagt min nya pendel i solstrålarna för att den ska få lite extra energi…
Ha det underbart kära vänner
BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Idag är jag glad att jag inte är lika hes som igår.;)