Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 564 ggr
Hias
0

Häxkram och ett Hurra tycker jag.

Me tanke på att vi har vuxit oss till en Jättefamilj här inne så tycker jag att vi dels skall sända Iram en otroligt JÄTTE häxkram för de hon har faktiskt lyckas med :och de är att få fram oss alla ur våra små krypin lite här och lite där .Vi är otroligt olika många av oss men vi finns här och vi hjälper varandra me både ord och handling.Vi delar med oss mycket av våra olika kundskaper och inre tankar och stöttar så fort vi ser en syster eller bror som kan behöva oss. Så helt enkelt så bör vi sända varandra en enorm Kram och känna att vi är så otroligt många !!!! Jaha så har jag varit ifarten igen då och plitat ner ett par ord. Så nu skall jag ta och dra mig tillbaks till mitt lilla krypin där jag har lite som jag bör stå i innan jag skall intaga nattens ro . Och alla ni som är kvar där ute må ni få vandra i skönhet och ro …

Varmaste Häxkramar Hias

Iram
0

Stor kram från mig också!!! Och tusen tack till alla er som hittat hit och gör denna sida levande och mysig. Glad

BranDuir
0

bamsekram från den här…*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

varulven
0

Kyssar och klappar på rumpan från mig!

blodtopp
0

En stor kram från mig också!!!

Lorelai
0

En värmande kram från mig med! .D Jag kan inget annat än att hålla mig enig dina ord Hias.
lustigt det där.. hinner inte tänka tanken innan jag ser att du är där och förverkligar den. Själasyster min. ;P

Utan Er skulle jag fortfarande sträva hårt oh ganska tröstlöst. Ni har verkligen hjälpt mig att blomma till något som påminner om mitt forna jag. Inet där än, men oh så nära. ;P Allt tack vare er.

Mina varmaste välsignelser till er - sköna drömmar. BranDuir jag ser dig imorgon till morgon kaffet för Dagens Glädjeämne.  ;) En underbar tradition du har skapat.

SEVikinq
0

Å ja bara tar emot

SEV Oskyldig

BranDuir
0

Tack så mycket…det känns så rätt att göra det bara…vad kan väl vara bättre än lite positivitet….*S*…även om allt är jävligt så kan man alltid hitta nåt som ger en lite glädje, om det så bara är ett svagt leende…Kram alla

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Blodeuwedd
0

*GRUPPKRAMAS*

Vekka
0

Kraaaaammmaaar! Till alla!

varulven
0

vilken explusion det känns som att det varit här bara senaste veckan/veckorna! Ni får man ju bläddra tillbaka lååångt när man varit och jobbat en hel dag! jag minsn då det var tre, fyra rubriker som det hänt något i på en hel dag ;) det här här ju underbart!

Ljusalv
0

Stor bamsekram till alla!

varulven
0

…. explusion.. stavas det så? det såg så fel ut..

Iram
0

Explosion….tror jag…hehehe

blodtopp
0

explosion är det korrekta, men vi förstår dig ju ändå =)

Coturnix
0

Kramar och hurra!

Ianna
0

KRAAAAAAM! Och TACK!

Hadina
0

Mega Kramar Till Alla På Detta Fotrumet!!

Och Ett Stort Tack För Att Ni Finns!!