Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1350 ggr
varulven
0

Hias Bappho askfisen och Iram

Jag drömde att vi fyra (samt hias långhåriga bervbärare till man och två döttrar(?) ) sammanstrålade på häxträff i Boden av alla ställen :) Tyvärr skulle jag på skolan för en lektion så ni släpte av mig med bilen där och så skulle vi ses på kvällen, men tyvärr vaknade efter att jag frustrerat försökt låsa dörren till en toalett mer än halva drömmen.

Bappho_
0

ha haha….     jag hade faktiskt också en häxor ifokusdröm för någon vecka sedan. Då drömde jag om Astrina och hennes pojkvän. Jag var och hälsade på i hennes flickrum. Men av nån anledningen hamnade också jag på toaletten som visade sig vara trasig :-)

Astrina
0

Haha ni drömmer allt roligt ni!

Coturnix
0

" häxor i fokus dröm" Och toaletten…väntar med spänning på reaktion över den långhåriga brevbäraren! Vem är han?

Detta är upplägg för mycket spännande filmatisering….;)

Hias
0

#0 va lustigt för jag har faktiskt en Långhårig smal manlig brevbärare!!! Hmm denna dröm får vi allt ta och fokusera mer på va den kan vilja oss….BB/Hias

trampolin
0

hehe jag har också drömt en dröm om häxor.ifokus för nån vecka sen. Då träffades alla ute i skogen för någonting, jag minns speciellt att jag såg skogsgubben. Trumman var inte där och jag undrade jättemkt var han var. Sen minns jag inget mer :P

fairytindra
0

på tal om drömmar…är det någon av er som för en drömdagbok? Jag står precis i begrepp att börja . Jag har köpt en passande bok , och i morse när jag vaknade så försökte jag komma i håg men jag hade bara en känsla i kroppen så det blev inget skrivet. Snart ny natt och nytt försök kram tindra

Astrina
0

Jag har men det går i perioder hur mycket jag skriver i den. Jag har en gammal drömbok från när jag var runt 17-18, att läsa de drömmarna är som att drömma dem igen. De är som vilket minne som helst. Det är roligt. Jag är väldigt intresserad av drömmar, drömmeditationer osv.

Hias
0

#6 jag har oxå en men som sagt va de är lite si och så nu sista tiden me den men jag skriver ner och tyder i en drömbok jag har

varulven
0

jag skriver ner drömmar lite då och då när jag kommer ihåg at göra det, men oftast är mina drömmar så komplexa och långa så det blir nästan en hel uppsatts av bara en dröm :)

Hias: OOH! tänk om han är mannen i ditt liv?? ;)

Hias
0

Nja #9 skall spanna in han lite bättre /Men undra då varför min post inte kommer som den skall till mig ibland och varför jag bland annat fick ett brev som någon tagit innehållet i????

Astrina
0

Hmm han kanske är mannen i DITT liv Varulven :)

varulven
0

#10 det lät ju inte så lovande iofs…

Hias
0

nej #12 jag har haft senast idag en het disskution me dem ang min post!!!

spindelfot
0

10# hoppas mitt brev kommer fram :(

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Hias
0

Ja jag brukar meddela mig när de når fram så man vet att de är ok systrami

spindelfot
0

jag klagade på posten en gång, det var mycket framgångsrikt! hoppas att det blir detsamma för dig.. läget då för oss var att vi bodde på nedre botten i ett hus, närmast dörren, så brevbäraren den late jävuln dumpade helt sonika allas post i vårt brevinkast. Var andra människors hyresavier och allt möjligt, otroligt ignorant. Jag klagade via postens hemsida och det blev genast bättre, fick god kontakt! gott hopp finns!

Hias
0

Jo har hänt här att jag har fått grannars post som bor i helt andra trapp uppgångar me helt avikande namn men värst va när jag fick ett brev i förra veckan från en systrami här inne som va uppetat i mitten och innehållet va veck då va jag galen kan jag säga .Höjd av fräckhet att äns lägga detta kuvert i mitt brev inkast..

spindelfot
0

Men nu har du klagat, och det kommer säkert att bli bättre nu! andras post är ju känsliga saker. Jag tror jag förresten har en trollramsa eller något som man lägger över brev för att försäkra sig om att mottagaren får det.. något med brev var det iallafall, ska leta lite. borde ju finnas något bra du kan 'lägga över dörren' annars i förhoppning om att dina brev får vara ifred..

Hias
0

de vore underbart att få det Systrami de kan behövas känns det som

BiGavia
0

Trevligt med  drömmar, mina sann drömmar behöver jag inte skriva ned de är upplevelser. De andra skulle jag behöva skriva ner Tja, din dröm kan jag iallafall hoppas  att den för med sej att vi får ses.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Iram
0

Hmmm… vadan dessa toalettinspirerade drömmar? gruvar ni er för att det bara finns utedass vid stugan eller tror ni det blir en "skit-träff"? *hihi**

Coturnix
0

Va!!! Finns det bar utedass vid stugan!!!!:(

Iram
0

Japp, Coturnix! Primitivt 2 mil ut i vildmarken. :-)

BiGavia
0

**är det ett problem var glad att det finns ett dass, vore värre omm alla sulle gå till skogs, då kan det ju bli så att någon sätter ner foten på fel ställeSkrattande
**

Coturnix
0

Hahaha!;) Jag gillar utedass! Har önskat mig ett flera år!:) Det här blir en skitbra träff! Rolig också!!!;)

Hias
0

men vänta vi skulle väl ha en träff till (skogs) och då skall väl dass vara en självklarhet eller?*L* sen förutom detta dass som nu trillade in här så har de ju handlat om en brevbärare som dock påminner om den jag har och lite lustigt i de är att jag haft problem me min postgång den senaste tiden och de har faktiskt handlat om post från olika Häxsystrar här inne så av någon andledning så för mig kan drömmen tyddas åt de hållet Förvånad

Iram
0

Det finns en långhåriug brevis här på orten… Tänk om han har stuga där uppe och visar sig vara en galen yxmördare och vår träff utvecklas till en B-skräckis???

Muahahahaha….

Hias
0

Heja Iram men då får väl vi visa våran starka sida då Muahahahaha Eller hur vi ge han nog va han tål…..

BiGavia
0

Ja, det blir upp till bevis :))

Hias
0

Ja de lär det ju bli och vilket energiflöde den stakaren i så fall går till mötes över hehehehe

Hias
0

Och nu skall jag ta mig till sängs för jag har en trötthet av dess like idag har gett så me energi åt alla de håll så jag vet snart inte va upp eller ner är *fniss men få se om jag får upp någon märklig dröm om oss inattens sken och lovar att i så fall vet ni det imorgon/ Vandra nu alla i skönhet och ro och låt natten få ge eder alla en fröjd Blessed Be och vi mötts imorgonens ljus /Hias

BiGavia
0

Godnatt Hias , må du få intressanta drömmar

Coturnix
0

Godnatt! ;) Vi sover nog gott av Irams fantasier…får se vad det blir för drömmar …ny drömtråd imorgon…!?