Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 658 ggr
Hias
0

Dags att dra sig tillbaka

Nä nu har Hias inte tid att vara med eder utan skall dra mig tillbaks till min egna lilla vrå ha ju lite som behöver pysslas me i kvällen.Men jag får önska eder alla en skön och fröjdsam natt och tack åter för en god och givande dag här på forumet och nu har vi massor att se fram imot tackvare broder BranDuir och systra Mist som kan erbjuda oss sina kurser en extra varm kram till eder och jag skall nu fortsätta me mitt badsalt och magiska påsar och man vet aldrig va Hias har här näst i sin bakficka *L* Så puss i pannan på eder alla och de varmaste Häxkramar och en välsignelse om en skön sömn/Hias

Hadina
0

Önskar dej med en skön och lugn nattsömn ärade syster Hias!!

Många Häxkramar till dej.. Blessed Be

FantasyMoon
0

Välsigne din natt, dlädjefyllda drömmar Hias.. :D

Sofielunsen
0

Må gudinnan vara med dig i ditt arbete :)

Hias
0

Tack käraste systrami och har sovit så gott vaknade nu vi 6tiden och ta min morgonfika i lugn o ro Kramar om

Hias
0

Då va de dags att dra sig tillbaks igen /och som jag skrev i min dagbok så skall jag me min 11åriga son till tandläkaren i morgonbitti för att dra ut två hörntänder (mjölktänder) för de nya kommer fel och han har inte mått så värst vidare bra idag över detta så nu sussar han i min säng me en magiskpåse under sin kudde som jag gjort till han idag så han kan få sova i ro.Och då bör kanske hans moder vara utvilad med och finnas där som ett stöd i de som komma skall.Så sov nu sött alla systrar och bröder och vandra i skönhet och ro under nattens timmar Häxkramar Hias

FantasyMoon
0

Önskar er en lugn dag, må  solen värma er.

BranDuir
0

Må natten bjuda dig en skön sömn i armarna på alltet!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

BiGavia
0

God natt,må du Hias  och ni alla sova gott!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört