Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1257 ggr
Hadina
0

Hadina

Skrev i dagens *glädjeämne* att det inte fanns något att glädjas åt idag..

Har fått många tankar och kramar av er kära systrar och bröder.. ni är som min familj nu.. därför känner jag att jag vill ge en kort förklaring till mitt mående..

Jag skulle flyttat till skåne nu i juni.. men har nu tagit ett beslut att inte göra det.. för att jag helt enkelt inte är mogen eller redo för det. Skulle flyttat till min älskade * M *.. men lämnar nu honom..efter ett år.. saknaden är stor och sorgen svår..

Ville bara berätta.. Brightest of Blessings

Veyla
0

:'( Jag känner med dig. Du är inte ensam

Veyla
0

Jag menar att du har mig och jag antar alla andra här med som stöd om du vill:)

isnornin
0

aj gumman då! skickar tröste kramar till dig!!!

BB!!

MVH Isnornin

Astrina
0

Ja, aj, aj.. Den där kärleken kan vara underbar men fan vad den kan göra ont ibland. Ta hand om dig!

FantasyMoon
0

Hmm. Jag är hedrad att du känner så väl för oss här. Det är från mig absolut besvarat.
Det verkar ha varit ett moget beslut, ett där du har hört på din inre röst. Det är bra. Inte alltid de bra sakerna är de lätta sakerna. Jag tycker du har gjort ofantligt bra som kunde fatta ett tungt beslut fö vad som är rätt inom dig.

/styrka till ditt hjärta, kärlek för din själ - gåvor jag vill ge dig

Hias
0

Hadina min trogna lärling som jag haft under mina vingar en längre tid du vet va jag har sagt förr och du vet va du skall ha i ditt bakhuvud nu den första tiden /sätt dig på din morgongåva och njut av den sevanliga fågelserenaden du brukar få till ditt morgonkaffe och se inte bakåt de är ett onödigt ont utan se framåt och tiden läker alla sår lyssna till dig själv och vart du nu står Puss i pannan jag älskar dig de vet du …..

BranDuir
0

Sänder så mycket värme jag kan till dig !

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

blodtopp
0

En massa kramar till dig!!!

Hadina
0

Tackar från det allra innersta av mitt hjärta! alla systrar och bröder! NI är underbara!

På en *vanlig* sajt.. hade man inte kunnat skriva det jag har skrivit till er idag.. (hade aldrig skrivit det heller)

Har fått mycket av er idag.. och känner mej faktiskt lite bättre till mods..just nu..  Ville bara säga det.

Veyla
0

Hadina jag blir rörd. Jag bara älskar sånt här. Familjestöd är bäst<3

Hadina
0

#10.. NI alla här är min familj..