Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 742 ggr
Mist
0

Någon som vet ?

Det är en tjeje från Finland som försöker regga sig här , men kommer inte in (??)
jag vet inte hur jag ska förklara för henne ( hon skriver / pratar svenska )

Men det går ej att komma in här säger hon . Jag lovade att fråga er om hjälp .

Någon… !!

// Mist

[trumman]
0

På vilket sett kommer hon inte in. Vad menar du med "kommer inte in" in var?

Kommer hon inte in på sidan? Kommer hon inte in till registreringen?

Mist
0

Hon kommer inte in här att regga sig , hon trycker n lösen men sen är det stopp

blodtopp
0

Prova Support iFokus vet'ja! De borde veta i alla fall =)

Mist
0

Ja det ska  jag säga till henne :) Tackar !!

blodtopp
0

Fast det är nog smartare om DU skriver där, eftersom man fortfarande måste vara inloggad för att kunna skriva där också… Räcka ut tungan

Veyla
0

Du när jag skulle bli medlem här så var det stopp me. Be henna att testa att skriva in hela tiden så kommer hon nog in tillslut. Kanske något Iram skulle kolla upp?

Tistel-
0

kan vara något fel på IP adressen kanske? tex ibland på amerikanska sidor man vill bli medlem i så funkar det inte… vad vet jag kan inte mycket om dum-burkar =)

Veyla
0

Nej, det har nog inte med det att göra Tistel_. Det hade varit enkelt att åtjälda annars så jag måste säge tyvär:(

Jag tror det har med att servern är upptagen så att pingen blir för låg. Att bygga ut servern skulle nog hjälpa men sånt kostar pengar:( Fast jag är ju ingen data teknin´ker precis men jag är heller inte helt tappad:P

Mist
0

Jag mailade ialf till min vän , och hon skulle höra avsig till supporten :)

// Tack alla // Mist

SEVikinq
0

Support iFokus sucks!

Jag har skickat två mail till dom å undrat vars mina TVÅ skickade SMS som betalning för stor Avatar tagit vägen, jag har inte fått svar ännu, å det är väl snart en vecka sedan. Å det har dragits 2 gånger 30 spänn på mitt telefonkort.

SÅ, Support.ifokus SUCKS bigtime.

SEV Oskyldig

blodtopp
0

Jag kommer inte ihåg om jag fick nåt svar på det. Har du testat att lägga in en större Avatar ändå?