Dagens Glädjeämnen 5 /4
God Morgon vänner….
Lördag, soldag…..och en korp som har suttit en halvtimme utaför och ropat ….*S*
May Your day be Blessed
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Godmorgon.
Dagens glädjeämne var att bli väckt kl halv åtta av två små killar på 23 år (min son och hans kompis) som vill äta frukost med en mamma. Det värmer långt. Att solen dessutom skiner är ju inte en försämring.
Hoppas ni andra får/fått uppleva en lika vacker morgon.

God morgon!
Solen solen solen, bäst att njuta imorgon kommer regnet!!
Blessuð
MVH Isnornin

Jag blev väckt av pussar av min son som är 17 månader!
(känns som jag nämner min son i 90% av inläggen jag gör här)
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
Mitt glädjeämne är att jag kan ta mig tiden att läsa här, göra inlägg osv. Det är sällan numera som jag verkligen kan ta mig låång tid till det. Oftast blir det i all hast. Men idag..ja, då kan jag :))

SOLEN värmer så gott här i Haninge så jag va bara tvungen att ta mig en tur till skogs på morgonen helt underbart liv som rör sig där nu,och de gav mig energi till att ta en svängom här hemma så jag kommer gå mellan datan och städning just nu/Bless
#5 Jag ska oxå städa nu.

Min glädje är att det är en sån skön blandning av åldrar inne på HiF. Allt från unga tonåren till långt upp i åldrarna - det tycker jag är underbart!

Solen skiner, mina böcker har kommit in till bibblan så jag ska ta mig en promenad och hämta dem :)

Nu sitter nya datorn bredvid mig och spinner. Så skönt att bli av med det brandfarliga skruttmonstret. Min sambo har igår skruvat och donat och installerat långt in på natten. :)

Håller med dig Blodtopp!
Mitt glädjeämne idag annars är solen, såklart, gotta love that vitamin D ;) och att audition äntligen är över så jag slipper oroa mig, hehe.

Bolmörten har kommit upp!!;)
MVH Isnornin

Min dag har varit skön.. har varit hos min lillebror på landet idag.. *L* Så nu är jag helt slut efter all friskluft *S*
Ikväll ska jag bara slappa!!!
Brightest of Blessings

Mitt glädjeämne för dagen var att Astrina saknat mig och skrivit ett mess i min GB! 
Så har det ju varit ett alldeles underbart väder idag!

Solen värmde i vindens kyla 06:40 imorse när jag började min väg till högskoleprovet. Inte ofta jag är vaken före mina barn..
Oups.. ;D Jag nämner dem nog ganska mycket jag med.. hur kan man låta bli? Dem är ju så underbara, fast dem är trottsiga. iaf den ena, den mindre versionen hakar nog snart på.
Nu är natten här sängen ropar sitt kall för sällskap. Skänkte alla goa häxor här lite solskenstankar medan solen värmde som mest.
Nu skänker jag er mjuka tankar om sömn, jag vet att vi alla
inte delar samma fallenhet för den.
För er skall jag nanna lite extra hårt. ;P
Välsigne eder alla, vi ses i nästa tråd.

Hur gick det på provet FantasyMoon? Hoppas det gick bra!