Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 786 ggr
Anco
0

Dagens Glädjeämne 4/4

Vi saknar dig broder BranDuir, så dagen kan ju inte bli såååååå glädjande.*ASG*

Men,men… här är det mulet. Men det är ju iaf fredag och en hel lång helg som väntar.

Hur ser eran dag ut??

Ha en riktigt skön dag och helg alla

Anco

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

isnornin
0

Solen Skiner!!! Dimman är borta!:)

MVH Isnornin

Hadina
0

Grått.. Mulet.. Värk.. Inte mycket till glädje i det.. men det är ju bara morron än *L*

Önskar alla systrar och bröder en underbar och givande dag..

Brightest of Blessings

Anco
0

Ja,dimman har försvunnit härifrån oxså, men mulet är det…….Fast fåglarna sjunger och kvittrar så det slå nästan lock för öronen. Underbart.

Sofielunsen
0

Idag är det en färd till Eskilstuna som gäller. Jag är ju sambo med en musiker så det blir en del spelningar ibland som man är obligerad att gå på ;)

Hias
0

#4 vart i Etuna har en syster som bor där? ja här är de grått och trist men men hoppet ligger på att solen vill kanske se igenom detta.iövrigt ja saknar vår broder och tack Anco för att du ställer upp istället sitter här och kopierar ut Pentagram från Emmis the little book of wicca som är en lär och målabok för barn ,mina tjejers fröken har nämligen lånat denna av mig och Emmi för hon gillade den och kommer använda sig av den då de skall ge sig på Engelskan i åk 2 iomed att är skrivet på engelska iden men massor av pyssel och målar grejer till orden även om de hela handlar om häxor inom wicca.De är ett stort glädje ämne att få bekräftelse av de utanför som mina barns lärare som har stor respekt för hur vi lever och va vi har för livsfilosofi.BleesedBe och varma Häxkramar Hias

BranDuir
0

hehe då måste denna dag ju bli dubbelt så glad ju!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anco
0

Se… där är du ju….. äntligen uppstigen med rosor på kinderna och allt det där??!! Välkommen tillbaka broder!

Nu är dagen fullkomlig*G*

BranDuir
0

#7 rosor? njae snarare taggarna då…..ska raka mig snart..*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Sofielunsen
0

#5 torshälla närmare bestämt :)

Hias
0

Ok min syster bor i Skogstorp

svartmask
0

här är det lite mulet men solen kikar att fram ibland och värmen härligt^^.
Var ute i två timmar igår och gick på både stig och ostig.
ontifötterna.nu xD

bless

Coturnix
0

Ett av dagens glädjeämne; lantbrevbäraren existerar fortfarande! Och det var bara rolig och spännande post idag!;)

junetta
0

Dagens största glädjeämne hittills är att inse att jag får tillbaka på skatten!!!
(Egentligen illa att pengar har sååå stor betydelse).
Ha en fortsatt bra dag!
Kram från mig till er ALLA! //KarinSkrattande

Eiyra
0

Idag känner jag mig jättebra!

Mitt glädjeämne är att jag har fått tillbaka kraft idag! Fick en doktor igår som tog mig på allvar och gjorde en ordentlig undersökning. Så nu är jag satt i en operationskö. Skönt, nu ser jag en väg framåt.

Nu ska jag sätta på musik och få lite hushållssysslor gjorda :)

varulven
0

dagens glädjeämne: Pytt i Panna!!! :)

Alvljus
0

Idag är jag illglad!! Har pysslat med mina hemsidor och det tycker jag är väldigt roligt, och igår skrev jag en dikt - förr skrev jag varje dag men nu var det jättelängesen.

Och så är jag stormkär och pirrig i magen. *ler*

[trumman]
0

Mitt glädjeämne blev XAVIER RUDD!!!!

WOW WOW WOW säger jag bara, han spelar exakt som vi ville då vi gjorde liknande set-up (didj, guitarr, sång) för 10 år sen!! Mannen är ju också, som en skön bonus, BARFOTA!!

*DREGLA!!*

[trumman]
0

*dammar av didjeridun*

Fan i sommar ska jag spela mig tillbaka till samma skill jag hade för 2 år4 sen, och BEYOND!

Tjo! inspirerande :D

lightseeker
0

häftigt, från en annan barfota-madam