Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 602 ggr
spindelfot
0

En ny till...

Hej hej,

Jag har länge känt att jag gärna skulle vilja ha en mailkompis att prata om häxsaker med, och så hittade jag ett helt litet community, helt otippat! Jag är helt såld redan. Jag bor i västerås med min man och vårt lilla barn, och har inga vänner här och det är riktigt tråkigt. Jag är helt svulten socialt… vi är nyinflyttade och lämnade alla våra vänner i stockholm. Hoppas jag hittar några nya vänner här!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Sofielunsen
0

Här hittar du säkert nya vänner :) Välkommen hit!

Coturnix
0

hEJ!;)

svartmask
0

Välkommen ska du vara Spindelfot ^^

Bless

isnornin
0

Hej hej!!:)

MVH Isnornin

Tistel-
0

Hej=)

[trumman]
0

Välkommen hit. Jag känner lite som du ang det där med vännerna. Lämnade alla bakom mig för å flytta tebax upp till norrland - nu är det svårt att hitta nya.

Jag har försökt komma ihop mig med en annan Häxor iFokusare men HON HÖR JU ALDRIG AV SIG SOM HON LOVAR (hint hint! ;) ;) så det får bli i framtiden.

Hoppas det löser sig för oss!

Hias
0

Välkommen in i värmen Hias

Hadina
0

Välkommen hit!

Anco
0

Hjärtligt välkommen ska du vara. För 2 1/2 år sedan var jag i din situation när jag och familjen flyttade ner till Skåne från stora huvudstaden :) Jag lovar dig, det blir bättre… det tar bara siså där 3-4 generationer innan folka anser att också vi "utbölingar" hör hemma här . *ASG*

Allvarligt talat, jag tror och hoppas att du ska trivas här!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

spindelfot
0

Ja det är jättesvårt att få vänner här, folk verkligen drar sig undan när man pratar med dem… tex när man är ute med sitt barn och möter en annan mor med barn och säger något - då hummar de till svar och rusar iväg.. Blir inte klok på folk, vad är det som är så farligt med att prata lite? Mer energi lär ju gå åt på att undvika mig, än på att säga hej.

BranDuir
0

Väl Mött och Väl Kommen! du kommer säkert att trivas här i Häxkitteln!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

svartmask
0

Håller med dig med energin där spindelfot. De borde veta bättre:P

BiGavia
0

Välkommen hit. Jo, det tar tid att skaffa vänner om man inte bara vill ha bekanta.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Hias
0

#10 jag skall säga till  dig som jag brukar säga till alla som jag brukar ta under mina vingar /de kan låta hårt så här ibörjan men lovar att de är ett bra sätt att tänka och vet att flera av dem jag sagt detta till har senare blivit starka nog och vips så händer saker och ting kring dem.

ENSAM ÄR STARK/ME TIDEN ÄR DET DU SOM BLIR INTRESSANT.

Astrina
0

Välkommen!

Hias - bra ord!!

Vekka
0

Hejsan hejsan!

Hias
0

Visst är dom de #15 något som en av de häxor jag umgicks me som tonåring sa till mig då jag tyckte synd om mig själv för jag va så udda..

Eiyra
0

Välkommen hit och välkommen till Västerås!

Veyla
0

Väl bekommen Spindelfot. Trevligt att ha dig här. Jag tror säkert att du kommer att få vänner snart. Inte på gatan kanske, men försök på nån kurs eller ett träningspass eller något;)

spindelfot
0

ja jag har båda i åtanke.. jag kan vara så långsam bara med att ta mig ut och göra saker, det är så mysigt härhemma vid datooorn.. jag söker iof jobb som en dåre just nu, kanske får jag ett jobb och massa nya vänner, eller åtminstone någon som inte är min man att prata med.

Ljusalv
0

Hej och välkommen!